קונים זהב

30 03 2019

הזהב היא אחת המתכות הכי חשובות ויוקרתיות שיש בעולם וזה כך משלב מוקדם מאוד בהיסטוריה. אין מתכת יקרה ונחשקת יותר אך נשאלת השאלה מי בכלל קונה ומוכר את הזהב אחרי שהוא יוצא מהאדמה? זה הזמן להבין מי הם אותם אנשים שקונים זהב ולמה הם עושים את זה.

קונים זהב

קונים זהב כדי לסחור בו

אלו שקונים זהב ברוב המקרים יעשו זאת כדי לנהל איתו מסחר, לעתים אפילו בלי שהוא אצלם באופן מוחשי. ככל שיש לכם יותר זהב בתקופות אינפלציה הערך שלו נשמר ולעתים גם עולה יותר. כלומר, הערך הכספי נשמר כי הזהב נחשב להשקעה יציבה שמוגנת מהתרחשויות רבות אחרות שמשפיעות למשל על הבורסה או על הנדל"ן. כאשר יש תקופות שפל אנשים משקיעים יותר בזהב וכך למעשה הערך שלו עולה. בכמה קונים זהב בימינו? ערך של הזהב עומד על בערך 1200 דולר לאונקיה אחת אך כמובן שהתעריף הזה יכול להשתנות בהתאם לכל מיני גורמים, אם כי במידה מועטה.

קונים זהב כפריט אספנות

מי שקונה זהב במזומן לא חייב לעשות זאת למטרות מסחר, כלומר כדי למכור אותו שוב לאחר מכן, אלא למטרות אספנות. למטרה זו בדרך כלל לא קונים זהב בצורה של אונקיות או מטילי זהב אלא תכשיטי זהב או מוצרים אחרים. למשל, פמוט יוקרתי מזהב, שעון מזהב, תכשיטים מסוימים מזהב וכן הלאה. אמנם יש סיכוי שאם הם עדיין שימושיים הערך הכספי שלהם יהיה גבוה יותר אך בכל זאת כשמישהו מעוניין לעבות את ה אוסף שלו אתם יכולים רק להרוויח כי שום דבר לא יעצור אותו גם לא מחירים גבוהים, אם מדובר על מוצר נדיר.

קונים זהב למען שיפוצו

יש עוד סיבה מדוע אנשים קונים זהב במזומן וזאת כדי לתקן אותו. יש לא מעט מוצרים או תכשיטים מזהב שניתן לתקן ולהחזיר אותם להיות יותר יקרים ממה שהם עכשיו, כאשר רק צורף יכול לבצע את הפעולה הקשה והמורכבת הזו.


פעולות

Information

כתיבת תגובה