כמה עולה טיול לפיליפינים?

18 03 2019

קשה לדבר מה המחיר המוערך של טיול לפיליפינים כי הוא מושפע מכל כך הרבה גורמים, כמו למשל איפה תחליטו לישון או איפה תחליטו לאכול, וכמובן גם כמה הטיסה שלכם תהיה יקרה ואלו אטרקציות תחליטו לבצע. הטיול יכול לעלות 10 אלף שקלים למטייל אחד ולאחר יעלה כפול. בדרך כלל לתרמילאים שמטיילים זמן רב העלות תהיה הרבה יותר נמוכה מאשר לזוג שמגיע לירח דבש וכן הלאה. זה המחיר הממוצע לפרק זמן של שבועיים שלושה אך ככל שתטיילו זמן קצר יותר כנראה תשקיעו בעצמכם יותר והמחיר יהיה גבוה, אך שוב, זה תלוי בעיקר באופי הטיול ובעונה שבה תטיילו.

כיצד ניתן לחסוך בעלויות?

אם אתם רוצים לחסוך בטיול לפיליפינים אפשר לישון במקומות זולים יותר. הוסטל יעלה פי 2 או 3 פחות ממלון אך קחו בחשבון שכנראה לא יהיה לכם חדר פרטי אז אם זה חשוב לכם, תוכלו לחפש אפשרויות זולות אך יקרות יותר מהוסטל כמו מלונות זולים או מוטלים. כמו כן אפשר לאכול במקומות זולים יותר. יש מסעדות של מקומיים שיעלו הרבה פחות מהמסעדות המערביות בכל מקום שתהיו בו, למרות שגם במסעדות הללו המחירים נמוכים מאוד. תמיד מומלץ לאכול במקומות של מקומיים ולא רק בגלל המחיר אלא גם בשביל החוויה.

האם טיול מאורגן זול יותר?

טיול לפיליפינים מאורגן נתפש בעיני אנשים רבים כטיול יקר יותר אך למעשה יש סיכוי שהוא יהיה הרבה יותר משתלם. יכול להיות שזמן ההתעסקות שייחסך לכם יהיה הרבה יותר נוח וגם תוכלו לישון במקומות טובים שהסוכנויות מארגנות במחירים משתלמים יותר. עם זאת יש מחיר למדריך ולהסעות ובדרך כלל הוא יהיה גבוה יותר מהשוק אך לא בהרבה.


פעולות

Information

כתיבת תגובה