סוגי מענה טלפוני

10 04 2019

מענה טלפוני יכול להיות הנקודה החשובה ביותר בעסק כי בלעדיו לא תוכלו בכלל להעניק שירות טוב ללקוחות שלכם. אלו סוגים של מענה טלפוני קיימים? זה הזמן לדבר על שתי האפשרויות שעומדות לפניכם וכך תוכלו להבין טוב יותר מה יתאים לכם.

מהו מענה טלפוני אוטומטי?

מענה טלפוני אוטומטי הוא המענה הטלפוני המפורסם ביותר. אין ספק כי הוא יכול לדכא לפעמים בעיקר כאשר הוא ארוך מאוד אך בחלק מהמקרים הוא יהיה עדיף. היתרון הבולט של מענה טלפוני אוטומטי הוא חוסר ההתעסקות בו אחרי ההקלטה והתכנות שלו. כאשר הלקוח מתקשר הוא שומע נציג מוקלט מדבר אליו וכך הוא יכול ללחוץ על הכפתורים בטלפון ולהגיע למידע שהוא צריך. שירות זה לא עולה הרבה אך למעשה הוא יכול להיות הטוב יותר עבור עסקים לצורך מסירת מידע כמו שעות פתיחה, השארת פרטים לחזרה מאוחרת יותר וכולי.

מהו מענה טלפוני אנושי?

מענה טלפוני אנושי נחשב לטוב ביותר אך הוא גם יקר הרבה יותר . מענה אנושי למעשה יכול להיות אחד הפתרונות הכי טובים עבור עסקים שחייבים לתת יחס אנושי כמו למשל בנקים, חברות ביטוח וכולי. מענה אנושי לא חייב להיות של העסק פנימי אלא חיצוני על ידי חברה שמעניקה את השירות לכמה חברות בו זמנית. עדיין נשמר היחס האישי ואפילו מספר הטלפון אליו הלקוח מתקשר יהיה רק של העסק יחד עם ג'ינגל שלו ותמליל שיחה שהוא יקבע.

כיצד נבחר את המתאים לעסק?

כדי לבחור את השירות המתאים לעסק אתם צריכים להבין מה הדרישות של הלקוחות שלכם. אם הם מתקשרים אליכם כדי להתלונן על מוצר או כדי לקבל הצעת מחיר יכול להיות ששירות מענה אוטומטי יהיה טוב יותר בגלל המחיר. אם יש צורך במענה אנושי שיהיה מפורט יותר ויבצע פעולות מורכבות יותר עדיף מענה אנושי, וכמובן החיצוני יעלה הרבה פחות.


פעולות

Information

כתיבת תגובה