עו"ד דיני עבודה

23 11 2013

פניה אל עו"ד לענייני דיני עבודה

אין כל צל של ספק כי כל אחד מאתנו צריך לעבוד על מנת לפרנס את עצמו ואת המשפחה שלו, אך עצם העבודה כי יש לנו צורך בעבודה עדיין לא מעידה על כך כי המעסיקים שלנו צריכים לנצל אותנו. יחד עם זאת, כולנו מודעים היטב לעובדה כי לא אחת ישנם מקרים של ניצול במקומות העבודה השונים או של אי ציות לחוקים, ובכל המקרים האלה צריך את עזרתו של עו"ד דיני עבודה מקצועי ביותר ובעל ניסיון רב בתחום משפטי זה.


מתי כדאי לפנות אל עורך דין דיני עבודה?

עו"ד דיני עבודה הוא אותו איש מקצוע אשר כדאי לפנות אליו כאשר מפטרים אותנו ללא כל סיבה כזו או אחרת, וכאשר לא נותנים לנו פיצויים, כאשר במקום העבודה שלנו מעסיקים אנשים לא על פי החוק או כאשר המעסיקים עוברים על כל חוק אחר. אין כל צל של ספק שלא כל האנשים יכולים להרשות לעצמם להעסיק עו"ד דיני עבודה אשר גובה שכר טרחה יקר מידי, אך האופציה של לוותר על העובדה שמעסיקינו לא עמדו בתנאים ובדרישות היא אינה אופציה כדאית כלל וכלל.

עו"ד דיני עבודה


שכר הטרחה של עורך הדין

כל עו"ד דיני עבודה אשר אליו ניתן לפנות במקרים שונים של בעיות כאלה ואחרות במסגרת העבודה יכול לגבות מאיתנו סכומים אחרים על השירות אשר הוא מעניק. על מנת שתהיו בטוחים גם אתם שאתם לא משלמים את המחיר הגבוה ביותר עבור שירותיו של עו"ד דיני עבודה, כדאי שתעשו השוואת מחירים בין מספר עורכי דין, וכדאי שתיפגשו עם כמה מהם כדי לדון בשכר אותו הם דורשים לקבל מן המעסיק שלכם.


שיתוף פעולה מלא

אם בחרתם לכם עורך דין כזה אשר יעזור לכם להתנהל כנגד המעסיקים שלכם כתוצאה ממה שנגרם לכם במסגרת העבודה שלכם, הרי שכדאי מאוד שתשתפו פעולה עם עורך הדין לאורך כל הדרך. שיתוף פעולה מלא יעזור לו לסייע לכם להצליח בתהליך בו מדובר, ועל כן חשוב להיות גלויים עם עורך הדין שלכם.


פעולות

Information

כתיבת תגובה