שרשרת ענברים לתינוקות

30 11 2013

לא מעט אנשים ברחבי העולם כולו מתייחסים אל נושא אבנים וסגולותיהן הרבות באופן רציני ביותר. בין השאר מדובר על אבני ענבר. חשוב להקדים ולומר כי לאבני הענבר סגולות ריפוי שונות כאלה ואחרות. בעבר נחשבה אבן הענבר לריפוי של כאבי ראש, עיניים, פרקים ושיניים. כמו כן, האמינו רבים כי הענבר מגן מעין רעה ועוזר לזוגיות באופן מובהק ביותר. גוון האור אשר יוצא מן הענבר נותן חמימות, ועל כן יש לו סגולות ריפוי. כבר בעבר יצרו שרשרת ענברים לתינוקות כאשר בקעו שיניהם הראשונות.

שרשרת ענברים לתינוקות

כאשר שרשרת ענברים לתינוקות באה במגע עם הגוף היא מקרינה חום מרגיע ומשתחררים שמנים המביאים לתחושה מרגיעה. שרשרת ענברים לתינוקות משככת כאבים באופן טבעי ומחזקת את המערכת החיסונית בצורה טובה ביותר. הורים אשר קונים שרשרת ענברים לתינוקות עושים בה שימוש להקלה בצמיחת השיניים הראשונות של תינוקם.

צבע שרשרת ענברים לתינוקות

יש כאלה אשר טוענים כי הצבע הבהיר של שרשרת ענברים לתינוקות משפיע יותר על כאבי צמיחת השיניים, ויש כאלו אשר מצדדים בצבע הכהה יותר כמשפיע יותר. בשל כך קיימת שרשרת ענברים לתינוקות מעורבבת בשני הצבעים. לפיכך, ניתן לרכוש שרשרת צבעונית ומשולבת.

האם שרשרת ענברים לתינוקות בטיחותית?

שרשרת ענברים לתינוקות באורך ובגודל המתאים לתינוק והיא קשורה באופן בטיחותי כך שלא יתפזרו האבנים. הענברים בשרשרת ענברים לתינוקות עשויים מאבנים לטביות והסוגר שלה עשוי מפלסטיק. כאשר שרשרת ענברים לתינוקות נוגעת בעור הגוף היא משחררת שמנים אשר מקלים על הכאבים וגורמת למצב רוח טוב, לרגיעה ולהרגשה נעימה ביותר.

השימוש בשרשרת הענברים לתינוקות

ניתן להשאיר את שרשרת ענברים לתינוקות להתחמם בשמש לפני השימוש בה ובכך להגביר את סגולותיה בהרגעת צמיחת השיניים ובהקלה על הכאבים. בנוסף, יש לשטוף מידי פעם את שרשרת ענברים לתינוקות במים פושרים ולנגב או ליבש בשמש כדי לחדש את הסגולות והאנרגיה של האבנים. את שרשרת ענברים לתינוקות ניתן לתלות במגע עם הגוף ואף לתת לתינוק גוש ענבר גדול וחלק לנשיכה, אך למעשה היא מיועדת לענידה.

 

 


פעולות

Information

כתיבת תגובה