קוסמטיקאית ברחובות

9 11 2013

יש כל מיני סיבות אשר בגללן אנשים מחפשים אחר שירותים מקצועיים ביותר של קוסמטיקאית רצינית ומוסמכת. האמת היא כי רוב בעיות העור נוצרות כאשר נקבוביות העור נסתמות. למשל אקנה היא דלקת חריפה ביותר, אשר נגרמת מסתימת נקבוביות העור בשל שומנים או תאי עור מתים. כמו כן, נשים רבות, בעיקר כאלה עם עור פנים שמן, סובלות משחורים וזקוקות לטיפול בהם. תופעות כמו פיגמנטציה בעור בעקבות חשיפה לשמש, השפעה הורמונאלית, או שימוש בגלולות הריון פוגעת בעור גם כן ומסיבה נזקים לא מעטים שיש לטפל בהם ולמגר אותם כמה שיותר מהר ובמקצועיות מלאה. גם הקמטים בפנים נגרמים על ידי חשיפה לשמש ויש צורך בהזרקת בוטוקס וטיפול אייג'ינג בשילוב של עיסוי והחדרת לחות לעור. תופעות כמו עור יבש בעקבות מחסור בויטמינים או תורשה גנטית, נובעת מאלרגיה או ירידה במערכת החיסונית ואקזמות שונות מטופלים על ידי קוסמטיקאית מוסמכת לכך. קוסמטיקאית ברחובות אשר הינה קוסמטיקאית רפואית תטפל בעור הפנים בתכשירים אמינים ובאופן מקצועי ביותר. בנוסף לכך, יש לציין, כי קוסמטיקאית ברחובות ממליצה על מניעה וטיפול גם בנקודות חן או שומות.

המלצותיה של קוסמטיקאית ברחובות

קוסמטיקאית ברחובות ממליצה לגשת לאבחון קוסמטי בליווי דעה שנייה לגבי שומות ונקודות חן. כמו כן, ממליצה קוסמטיקאית ברחובות להימנע מהחשיפה לשמש, לחבוש כובע, להרכיב משקפי שמש ולמרוח קרם הגנה עם מקדם גבוה כדי למנוע לא רק נקודות חן, אלא עור פנים ללא יובש וללא כתמים. בנוסף קוסמטיקאית ברחובות מעניקה ייעוץ בחינם לגבי מפגעי העור וזאת בהתאם להכשרתה.

הכשרת קוסמטיקאית ברחובות

הכשרת קוסמטיקאית ברחובות נעשית במרכז הדרכה אופז ניילס הנמצא בעיר ומעניק שיעורים פרטניים או שיעורים בקבוצות קטנות ללימודי הקוסמטיקה. גם איב סנטר מכשיר קוסמטיקאית ברחובות ללימודים קוסמטיים בפיקוח משרד העבודה ואף ללימודי תואר בקוסמטיקה.

מה לומדת קוסמטיקאית ברחובות?

לימודי הקוסמטיקה ברחובות כוללים לימודי תזונה נבונה, שעורי אנטומיה ופיזיולוגיה, מבנה העור והטיפול בנזקי העור, פילינג, הסרת שיער, טיפולים בגברים, תכשירים ועוד. לפיכך הכשרתה של קוסמטיקאית ברחובות הוא נרחב ומקצועי.


פעולות

Information

כתיבת תגובה