מודיעין דן

10 11 2013

מודיעין דן – מכל מקום שאתם נמצאים

אין כל צל של ספק כי חברת האוטובוסים של דן היא החברה הבולטת ביותר בתחום התחבורה הציבורית באזור גוש דן מזה שנים רבות. יותר ויותר אנשים מעדיפים היום לנסוע בתחבורה ציבורית. חשוב לציין את העובדה כי חברת האוטובוסים דן עושה מאמצים גדולים על מנת לספק ללקוחותיה את השירות הטוב ביותר שיש, בכל הקשור למסירת מידע עדכני אודות מסלולי הנסיעה של החברה, תעריפי הנסיעות, זמני הנסיעות ותכיפות הגעת האוטובוסים בכל מסלול ומסלול וכדומה. על מנת להיות בקו הראשון בכל הנוגע למידע זה מפעילה החברה את מודיעין דן הפועל בכמה רמות שונות על מנת לאפשר לכל אחד הנמצא בכל מקום להיות זמין למידע הנחוץ לו.

מודיעין דן מופעל בכמה צורות שונות המאפשרות נגישות מכל מקום:

  • המוקד הקולי
  • המוקד המאוייש
  • האינטרנט
  • נציגי מודיעין דן בתחנות המרכזיות

המוקד הקולי – מוקד מודיעין דן זה זמין מכל טלפון ביתי או סלולארי רגיל או חכם והוא מעניק מידע רחב אודות פעילות החברה בכל קוויה, תעריפים, מידע אודות כרטיסים מיוחדים, מבצעים מיוחדים, שעות פעילות המשרדים של דן, מסלולי הקווים, מיקום התחנות וכיוצא באלה.

המוקד המאוייש – מוקד מודיעין דן זה מאוייש על ידי נציגי שירות המעניקים את המידע באופן ישיר. המידע הנמסר בשירות זה יותר עדכני במיוחד לגבי מסלולי נסיעה שהשתנו עקב עבודות בכביש או סגירת כבישים וכדומה. כל יתר המידע שנימסר במענה הקולי נימסר גם במענה המאוייש בתוספת שאלות מיוחדות לגבי פריטים שנשכחו באוטובוס וכל הקשור למחלקת אבידות.

האינטרנט – באתר האינטרנט של החברה ניצן לגלוש מכל מחשב או מכשיר סמארטפון. המידע באינטרנט הוא הרחב ביותר וניתן לחפש מידע באמצעות מנוע חיפוש משוכלל לפי קווי נסיעה, שעות נסיעה, תחנות לאורך מסלול הנסיעה וכיוצא באלה. בנוסף ניתן ליצור קשר עם החברה דרך אתר האינטרנט למחלקות שונות של החברה, מחלקת אבידות ומציאות וכדומה. מודיעין דן עושה הכל כדי שמכל מקום בוא אתם נמצאים תקבלו את כל המידע הנחוץ לכם בכל שעה משעות היממה.מפתח1


פעולות

Information

כתיבת תגובה