מורה לגיטרה

5 11 2013

קחו לבת שלכם מורה שילמד אותה לנגן על גיטרה

אין כל צל של ספק כי לימודי גיטרה הם אחד מן המיומנות האהובות ביותר לרכישה על ידי בני נוער. אם מזה מספר חודשים הבת שלכם לא מפסיקה לדבר על כך שהיא הייתה רוצה ללמוד לנגן על גיטרה, אז מדוע שלא תגשימו לה את החלום הזה ולמה שלא תמצאו לה מורה לגיטרה אשר ממנו היא תוכל ללמוד? אפילו אם אתם בעצמכם לא מנגנים על אף כלי, כזה או אחר כדאי שתהיו מודעים לכך שגיטרה זה לא סתם אחד מכלי הנגינה היותר פופולאריים שיש, ויכול להיות שאם הבת שלכם תתחיל לנגן עליו היא גם תגלה עד כמה היא מוכשרת בכך.

עדיף לקחת מורה פרטי

כיוון שבדרך כלל גיטרה זה כלי שמשתמשים בו לליווי , הרי שאפשר ללמוד אותו יחסית בקלות, כי למעשה צריך ללמוד בעיקר את האקורדים. מובן שלא בכך די כיוון שאפשר להשקיע וללמוד הרבה מעבר לכך, אך היתרון של הגיטרה הוא שגם מי שיודע רק לנגן את הליווי יוכל ליהנות ממנה. יחד עם זאת, ולמרות האפשרות של למידה עצמאית, הרי שמן הסתם עדיף לבחור באופציה של מורה לגיטרה כי מורה לגיטרה יכול לזרז את הליך הלמידה, וגם לתת עצות טובות מבחינה טכנית.

איזה מורה לבחור לילד שלכם

לבחור מורה לגיטרה זה לא דבר קל כל כך, כי למרות שיש הרבה אנשים שמנגנים על גיטרה, ואולי יש גם הרבה אנשים שנותנים שיעורים פרטיים בתחום, לא כל אחד באמת מוכשר להיות גם מורה. מורה לגיטרה צריך להיות אדם עם סבלנות ואדם אשר יש לו דרך ברורה ללימוד על מנת שהיא גם תהיה יעילה ביותר בסופו של דבר.

שלמו מחיר הוגן

אין טעם לבחור מורה לגיטרה אשר מן הסתם גובה מחירים גבוהים מידי, ועל כן כדאי לכם לברר מחירים אצל כמה וכמה מורים. אומנם לבת שלכם מגיע את הטוב ביותר אך כדאי לבחור מורה אשר באופן טבעי המחירים שלו נראים לכם הוגנים וגם הגיוניים.

guitar player 11


פעולות

Information

כתיבת תגובה