מאסטר שף לילדים

25 02 2011

מאסטר שף לילדים

מאסטר שף לילדים היא אחת התוכניות החזקות ביותר שנראו על מסך הטלוויזיה שלנו. אחת התוכניות הכי צבעוניות שהולכת לקבל רייטינג מטורף. שכן התוכנית הזו משלבת את 2 הדברים שאנחנו הכי אוהבים בחיים: אוכל וילדים. מחקרים הראו שבישראל יש חשיבות אדירה לאוכל בחיים. לא סתם האוכל בארץ הוא הכי טעים. אנחנו עם חושני שאוהב להנות ומתחבר לבית דרך האוכל. בנוסף לכך, הילדים שלנו הם מרכז עולמנו – הם אלו שאנו אוהבים באמת והם אלו שמרגשים אותנו.

מאסטר שף לילדים

מאסטר שף לילדים בישראל

זה לא ככה בכל העולם, ישראל יוצאת דופן מהבחינה הזו. לכל עם ולכל חברה יש ערכים חשובים מאד. יש  עמים עבורם הדת ממלאת מקום חשוב מאד, יש עמים אצלם המשמעת משחקת תפקיד חשוב מאד ויש מקומות בהם הנימוסים משחקים תפקיד חשוב. בישראל הילדים והמשפחה הם ערך עליון. לכן מאסטר שף לילדים הולך לרתק אותנו כל כך. ילדים זה הדבר הכי חמוד, הכי תמיד והכי מצטלם טוב. כמה מרגש לראות ילד מכין בעצמו ארוחת גורמה.

איזה ילדים מחפשים?

הפקת מאסטר שף לילדים עושה מאמצים לא מבוטלים למצוא את הילדים הכי מתאימים לתוכנית. כמובן שדרושים ילדים שיודעים לבשל, אבל ההפקה מחפשת עוד כמה תכונות מעבר לכך. דרושים ילדים עם חיוך יפה, עם כריזמה ועם ביטחון עצמי גבוה. במהלך התוכנית, הילדים יידרשו לדבר אל הצופים, אל השופטים ואחד על השני בשיא הפריימטיים – מלחיץ! כוכבי מאסטר שף לילדים צריכים לדעת להתבטא. אם המתמודדים המבוגרים של התוכנית בכו הרבה, בטח הילדים לא יפסיקו לבכות מרוב מתח.

מטבח ישראלי – גיוון של טעמים

בתוכנית מאסטר שף לילדים אנו צפויים לפגוש ילדים מעולמות שונים ומרקעים שונים. כמו בכל תוכנית ריאליטי טובה, ההפקה מחפשת ילדים עם רקע יוצא דופן, סיפור מרגש וסוחף. מאסטר שף לילדים היא כביכול תחרות בישול לילדים, אלא שבמהלך התוכנית אנו נתאהב בחלק מהמתמודדים בכלל מי שהם ולא בגלל מה שהם עושים. מהבחינה הזו, המשימה של השופטים של מאסטר שף לילדים אינה פשוטה – הם יצטרכו לשפוט גם את האישיות וגם את יכולות הבישול.


פעולות

Information

כתיבת תגובה