הרשמה להישרדות 6

9 02 2011

הרשמה להישרדות 6

מי שחושב על הרשמה להישרדות 6 צריך לחשוב טוב מאד על מה שהוא עושה. אמנם הישרדות זו אחת התוכניות הכי טובות בטלוויזיה, אבל מדובר גם באחת התוכניות הכי קשות עבור משתתפים. קל מאד לבקר את המתמודדים בטלוויזיה ולחשוב מה אנחנו היינו עושים במקומם, אבל חייבים להבין שהכל מתנהל תחת תנאי לחץ פיסיים ונפשיים ועם הרבה רעב באזור הבטן.

הרשמה להישרדות 6

הרשמה להישרדות 6 – הסבר

הרשמה להישרדות 6 היא די פשוטה ופתוחה לכל אחד שחושב שיוכל להצליח בתוכנית. אתם לא חייבים להיות דוגמנים או דוגמניות, לא חייבים להיות בריונים במיוחד ולא חייבים להיות האנשים הכי מבריקים שיש. בהישרדות מה שקובע הוא יכולת ההישרדות החברתית שלכם. מתמודדי עבר כמו דן מנו ואריק אלפר הוכיחו שקישורי שיחה טובים יכולים להוביל אתכם רחוק מאד בתוכנית. אז נכון, בתוכניות הראשונות המתמודדים אוהבים להדיח את המתמודדים החלשים, אבל לאחר מכן רק האסטרטגיה היא זו שקובעת.

הישרדות – כוח פיסי מול מוח

מצד שני, אם אתם בריונים כמו נועם טור, הרשמה להישרדות 6 היא בהחלט צעד הגיוני. מי שמגיע עם כל כך הרבה כוח פיסי צובר יתרון בולט במהלך התוכנית. יש מי שאומר שנועם טור הגיע אל הגמר של הישרדות ואל הפרסום הגדול רק בזכות הכוח העצום שלו ובזכות זה שהצליח לשרוד כל כך הרבה זמן על אי המתים. יחד עם זאת, במידה ואתם חזקים אתם מהווים גם איום על שאר חברי הצוות. לכן אחד הדברים הכי חשובים עבורכם הוא למצוא בני ברית אמינים, בני ברית איתם אפשר לצעוד בבטחה עד הגמר הגדול.

הישרדות 6

הרשמה להישרדות 6 – מתחילים

הישרדות היא מסוג התוכנית שרצות לאורך כל השנה. בכל חודש קורה אחד מבין הדברים הללו: שידורים של התוכנית, צילומים של עונה חדשה או מסיבות עיתונאים גרנדיוזיות. גם השנה, הרשמה להישרדות 6 נפתחה מוקדם יחסית וכבר כל אחד יכול להירשם. מי שמוצא את עצמו מתאים לתוכנית, מומלץ לו שיקדים תרופה למכה וירשם בהקדם. כאשר צוות המראיינים מזהה מתמודד בולט בהתחלה – שומרים לו מקום לתוכנית!


פעולות

Information

כתיבת תגובה