קוסטה בראווה

6 03 2011

אודות קוסטה בראווה – רצועת החוף הקסומה ביותר באירופה:

חבל קטלוניה שבספרד נחשב לחבל הארץ היפה ביותר באירופה. בכל שנה מטיילים באזור מיליוני תיירים ומבקרים גם בעיר השכנה, הלא היא ברצלונה. רצועת החוף נחשבת לאחת היפות בעולם ולכן כבר משנות השמונים היא הופכת להיות מוקד תיירות של תיירים רבים מכל רחבי העולם.

רצועת החוף קוסטה בראווה היא מהיפות בעולם וזאת משום שנשמרה בה האותנטיות שהייתה בה כבר משנות השבעים. כפרי הדייגים באזור נשארו כמות שהם, הפסטורליות של הנוף לא נפגעה כלל וכלל ורק עומס התיירים מסמן לנו שמדובר בתחילת שנות האלפיים.

אם אתם רוצים לחוות את חיי הכפר האמיתיים של ספרד, ואת חיי הדייגים האמיתיים של ספרד, רצועת קוסטה בראווה היא המקום המושלם בשבילכם לטיול.

קוסטה בראווה

קוסטה בראווה

אז איפה כדאי לטייל כשנמצאים באזור קוסטה בראווה?

אולי אחד הסמלים הייחודיים של רצועת החוף קוסטה בראווה היא ההרים אשר נופלים אל תוך המים. מדובר במחזה מרהיב של מפגש הים והיבשה בצורה הצבעונית ביותר.

לכל אורך רצועת החוף ישנם כפרי דייגים קסומים בהם נשמרה אווירה של פעם. מי שביקר ברצועת החוף בשנות החמישים ישמח לגלות שגם היום הכפרים נשארו כמו שהיו גם אז. מן הסתם הם עמוסים בתיירים ואם אתם מעוניינים לשהות במקום כאשר יש בו מינימום תיירים עשו זאת בעונות פחות חמות, רק קחו בחשבון שלא תוכלו ליהנות מהחוף.

הכפר המפורסם ביותר באזור קוסטה בראווה הוא טוסה דל מר, זהו כפר מבוקש ביותר ובו מסעדות רבות, בתי מלון בוטיק, בתי קפה יפיפיים, טיילת גדולה וחוף ים גדוש. מכפר זה ניתן להמשיך לכפרים רבים נוספים ולערים ייחודיות בהן אתרים ארכיאולוגיים, מוזיאונים וטיילות ייחודיות.

קוסטה בראווה הספרדית

מה כדאי לדעת לפני שמטיילים ברצועת החוף קוסטה בראווה?

לפני טיול ברצועת החוף קוסטה בראווה רצוי לבחון מהם העונות המבוקשות באזור. חשוב להבין שיש עומס גדול בעונה ולכן גם קשה מאוד למצוא בית מלון, לכן חשוב להזמין מקומות מראש ולוודא כי יש לכם מקום לינה מסודר ואיכותי.

דבר נוסף ואתו יש לקחת בחשבון הוא שאין ממש תחבורה ציבורית באזור וזו שיש לא נותנת לכם את האפשרות ליהנות מהנוף בצורה הטובה ביותר, מומלץ בחום לשכור מכונית ולנסוע בין כפר דייגים אחד למשנהו וליהנות מהם בקצב שלכם. בדרך מומלץ לבקר במוזיאונים הרבים אשר מספרים על התרבות העשירה באזור ועל אומנים גדולים שיצאו ממנו כגון פיקסו.


פעולות

Information

כתיבת תגובה