צימרים יוקרתיים

9 01 2011

כל מה שרציתם לדעת על צימרים יוקרתיים בצפון :

תעשיית התיירות בצפון משגשגת בשנים האחרונות והתחרות הגדולה בין מחזיקי הצימרים הביאה להתפתחות התחום רבות. כיום אנשים רוצים את הכי טוב, הכי יוקרתי והכי מפנק ובעלי הצימרים עושים הכול כדי לספק את הסחורה.

כשאנחנו מדברים על צימרים יוקרתיים אנחנו מדברים על צימרים ברמה אחרת. לא מדובר על בקתה קטנה בלב יער אלא על צימר בו כל השירותים הנחוצים לנו בחופשה איכותית. יש היום סטנדרט גבוה במיוחד בתחום ומי שלא מספק את הסחורה צריך להסתפק בפחות לקוחות.

כולם רוצים לנפוש בצפון בסוף השבוע אך ההיצע הגדול גורם לנו לבצע השוואה רחבה ולבחור את הכי טוב מכולם כאשר מדובר על אותם המחירים פחות או יותר.

מה צימרים יוקרתיים כוללים כיום ?

צימרים יוקרתיים הם כבר לא מה שהיו פעם. כיום אנחנו יכולים למצוא בצימר היוקרתי את כל מה שנחוץ לנו בחופשה. למעשה, אנשים לא צריכים לצאת מהצימר בחופשה שלהם מרוב שהם משודרגים ומותאמים לחופשה אינטימית.

צימרים יוקרתיים

צימרים יוקרתיים

צימרים יוקרתיים יכללו כיום ג'קוזי, היוקרתיים יותר יכללו ג'קוזי בפינה מרכזית ומול חלון כך שבזמן הרחצה יוכלו הנופשים ליהנות מהנוף. הצימרים יכללו גם ארוחת בוקר מפנקת בתשלום סמלי, בקבוק יין, פירות, טלוויזיה בלוויין או בכבלים, די וי די, מיטה גדולה ורכה עם סדינים נקיים ויוקרתיים, מרפסת קטנה, נוף הגליל או הגולן ברקע, מנגל ופינת ישיבה בחוץ ורצוי עם ערסל, סרטים לצפייה, מטבח מאובזר בו ניתן לבשל ארוחת ערב או לפחות לחמם אותה, סלון קטן וכמובן דרכי גישה נוחות לאטרקציות באזור.

כיצד יש לבחור בין צימרים יוקרתיים ?

צימרים הם לא דבר זול. מדובר על הוצאה של כמה מאות שקלים במקרה הטוב וזאת כאשר לא דובר על ההוצאות הנוספות כגון הארוחות, האטרקציות והדלק עד הצפון. כאשר אתם משווים מחירים בין צימרים יוקרתיים בצפון שימו לב מה הם כוללים. האם יש בכולם את אותו האבזור, האם הם כולם באותו הגודל פחות או יותר, האם לכולם יש חצר, נוף, ארוחת בוקר וכן הלאה.

צימרים עם בריכה יהיו יקרים מעט יותר שכן החזקת הבריכה יקרה במיוחד אך הם שווים כל רגע וזאת בייחוד כאשר אתם יוצאים לחופשה עם הילדים. בדקו האם הצימרים צמודים לצימרים אחרים ואם כן מיהם האורחים באותו הזמן בצימר לידכם. מקובל לשאול האם ישנה משפחה עם ילדים במידה ואתם מעוניינים בשקט ולהפך. כמו כן, רצוי לבחון האם הצימרים ממוקמים במיקום אסטרטגי נוח מבחינת אטרקציות באזור שכן נסיעה ממושכת הלוך וחזור לאטרקציות יכולה להרוס בקלות את החופשה


פעולות

Information

כתיבת תגובה