בקתות עץ בצפון

24 01 2011

כל מה שרציתם לדעת על בקתות עץ בצפון :

ענף התיירות בצפון צבר תאוצה בעשור האחרון. אנו יכולים לראות כי בכל ישוב בצפון יש כיום כמה צימרים ולמעשה תחום זה הפך כל כך נפוץ עד כי למחצית מהמשפחות בצפון יש צימרים בבעלותם, והמדינה אף מעודדת את התיירות בצפון על ידי מתן הלוואות מיוחדות לתושבי הצפון לבניית צימרים.

בקתות עץ בצפון תמיד היו ותמיד יהיו חלק בלתי נפרד מהחופשה שלנו בצפון. בקתת עץ תמיד מתקשרת לנו עם חופשה רומנטית ומיוחדת וכיום ניתן לראות כי אנשים רבים מוותרים על חופשות בחו"ל למען חופשה אחת בארץ ואין ספק כי פעמים רבות מדובר על אותה הנאה.

כיום ישנם ישובים ברמת הגולן ובגליל העליון להם צימרים חבויים בלב החורשה ואין ספק כי מדובר בחופשה ייחודית ורומנטית, אפילו כאשר מדובר בחופשת ירח דבש.

בקתות עץ בצפון

בקתות עץ בצפון

מה בקתות עץ בצפון כוללות בדרך כלל ?

כאשר אנו מדברים על בקתות עץ בצפון אנו מדברים למעשה על צימרים לכל דבר. בדרך כלל יהיו בבקתות את כל מה שיש בצימר כולל מטבחון מאובזר ונוח, חדר שינה בו מיטה נוחה, ג'קוזי או לפחות מקלחת נוחה ומרווחת, מרפסת ונוף יפה, חצר קטנה ופעמים אף בריכה, ארוחות בוקר, טלוויזיה, די וי די ועוד.

בקתות עץ בצפון כיום יכולות להגיע בגדלים שונים. יש בקתות ממש קטנות בהן חדר אחד ובו מיטה זוגית ומטבחון קטן ויש בקתות עץ גדולות במיוחד בהן אף שני חדרי שינה – האחד להורים והשני לילדים. ישנן גם בקתות עץ עם שני קומות, בקתות צמודות האחת לשנייה עם בריכה באמצע ועוד.

בקתות עץ בצפון הרחוק

איך בוחרים בקתות עץ בצפון ?

בחירת בקתות עץ בצפון צריכה להיעשות לאחר כמה שיקולים. קודם כל יש לבחון האם הבקתה מותאמת לצרכים שלכם. עליכם לבחון האם יש בה מספיק מקום, האם יש מספיק מיטות במידה ומדובר במשפחה, אם אתם כמה זוגות עליכם לבחון את האפשרות לשכור כמה צימרים צמודים האחד לשני, כאשר מדובר בחופשה משפחתית בחנו האם ישנו חדר נוסף לילדים.

בעניין המחיר יש לציין כי המחירים משתנים בהתאם לגודל, מיקום ויוקרתי הצימר. צימר גדול ומשפחתי עם בריכה יעלה יותר לעומת צימר קטן יותר וללא בריכה. למרות זאת, ישנן דרכים רבות להוזיל את המחיר. ניתן לבחור צימר צמוד לצימרים אחרים כאשר יש בריכה באמצע, ניתן לשכור צימר באמצע השבוע ולא בסוף השבוע, לשכור צימר מרוחק יותר או כל דיל שתוכלו להשיג.


פעולות

Information

כתיבת תגובה