המירוץ למיליון 2

8 01 2011

לפני כמה שנים ישב וחשב לו צוות של מומחים בתחום הטלוויזיה, כיצד הם יכולים להגדיל ולהעצים את עולם הריאליטי. המוחות החכמים הללו העלו את הרעיון לתוכנית המירוץ למיליון ואין ספק כי הם הצליחו להעלות לאוויר את אחת מהתחרויות המסוקרות והגדולות ביותר אי פעם, אם היא לא הגדולה ביותר.

סדר הגודל של התוכנית המירוץ למיליון 2 אינו בקנה מידה שהכרנו עד עכשיו. כאשר התוכנית הראשונה עלתה לאוויר בשנת 2009 אנשים לא דמיינו שחברת הפקה ישראלית תוכל להקים ולהריץ פרויקט בסדר גודל שכזה אך הדבר קרה והתוכנית הייתה להצלחה גדולה במיוחד.

מה יקרה בתוכנית המירוץ למיליון 2 ?

בתוכנית המירוץ למיליון 2 אנחנו יכולים לצפות לצוותים מגוונים של אנשים אשר יתחרו זה בזה. כמו בעונה הקודמת אנו יכולים לצפות למגוון רחב של צוותים, אלה יכולים להיות זוג חברים, צמד אחיות או צוות חברות, אלו יכולים להיות אם ובת או אב ובן וכן הלאה.

הצוותים יקבלו בכל פעם רמז ומשימה, הם יצטרכו לנווט ברחבי הארץ והעולם ולהתמודד האחד מול השני באתגרים רבים.

המירוץ למיליון 2

 

הצוותים יצטרכו להוכיח את עצמם בתחום הניווט שכן הם יעברו ממקום למקום גם בארץ וגם בעולם ועליהם לדעת כיצד לקרוא מפות. כמו כן, בכל פעם שהם יגיעו למקום חדש הם יצטרכו לעמוד במשימות שונות שההפקה תציב מולם. פעמים מדובר באתגרים שכליים ופעמים (רבות) מדובר באתגרים פיזיים ומנטאליים אשר מוצאים מכל ואחד מהם את הגרוע והטוב ביותר גם יחד.

למה כדאי לכם לראות את המירוץ למיליון 2 ?

את המירוץ למיליון 2 כדאי לראות מסיבות רבות. סיבה טובה אחת היא העובדה שמדובר בצוות הפקה ובימוי מן השורה. את התוכנית מפיקים איל אלקבץ ורוית מנדל ליאור, המנחה הוא רז מאירמן ועלות ההפקה כולה הנה 5 מיליון שקלים.

השנה דובר על תקציב קטן יותר אך אנחנו יכולים צפות בכל מקרה לתוכנית ייחודית וסוחפת לא פחות מקודמתה. בתוכנית יהיו הרבה טיולים ואתגרים בתוך המדינה וגם מחוצה לה. בסופו של דבר כדאי לראות את התוכנית כי כך אתם יכולים להכיר את הארץ טוב יותר אך גם את האתרים מחו"ל.

אחת הסיבות שאנשים אוהבים לראות את התוכנית היא משום האנשים שנבחרים להשתתף בה. מדובר על אנשים אמביציונים וייחודיים שמוכנים לעשות לא מעט כדי להצליח בחיים, כולל השתתפות בתוכנית ריאליטי שתיקח אותם מסביב לגלובוס.


פעולות

Information

כתיבת תגובה