טיפים לבחירת מעלון ביתי ללא פיר

23 01 2021

בחירה נכונה של מעלון ביתי ללא פיר מבוססת על התייעצות עם בעלי מקצוע. כאשר מתייעצים עם בעלי מקצוע, משווים בין סוגים שונים של מעלונים לפי מה שמאפיין כל אחד מהם ובהתאם לתכונות. היכרות עם התכונות השונות עוזרת למשל לדעת איזה סוג של מעלון כזה יכול להתאים עבור בית פרטי, איזה סוג של מעלון יעשה עבודה טובה ובטיחותית יותר בבנייני מגורים משותפים שאין בהם מקום לחפור פיר ומה עושים כדי לשלב מעלון ביתי ללא פיר במוסדות ומבנים ציבוריים.

עוד טיפ חשוב הוא להשוות בין המעלונים על פי מידת ההתאמה שלהם למי שעומד להשתמש בהם. זה נשמע מובן מאליו, אבל המציאות היא שרוב האנשים בוחרים מעלון רק לפי המחיר. כאשר מבצעים השוואה כזו על פי המחיר בלבד ומתעלמים משאר הנתונים על המפרט הטכני, יש סכנה לכך שהמעלון בכלל לא יתאים לאופן שבו עומדים להשתמש – לרבות לגודל כיסא הגלגלים או הבעיה הרפואית הרלוונטית.

כל הסיבות להתקין מעלון

מעלון ביתי ללא פיר הוא דוגמא אחת מיני רבות ליתרון של מעלונים עבור בעלי כיסאות גלגלים. במילים אחרות, רוב האנשים חושבים על היתרון של מעלון ביתי ללא פיר רק בהקשר של ביטול הצורך לבנות פיר. אבל אם נכנסים אל עובי הקורה, רואים שמדובר ככל הנראה על הפתרון הכי אלגנטי לשינוע של בעלי כיסאות גלגלים בין קומות שונות ולטובת עזרה אמיתית למי שזקוק לעצמאות. בטווח הארוך, מעלון ביתי ללא פיר יכול לסייע גם לבעלי מוגבלויות צעירים וגם לקשישים שמתקשים בניידות. בזכות המעלון מבטלים לגמרי את התלות במדרגות, משפרים את איכות החיים ומונעים את הסיכון שמתלווה לעלייה או ירידה במדרגות באופן עצמאי ולא בטיחותי.


פעולות

Information

כתיבת תגובה