Call Center

5 12 2013

Call Center – ייעול עבודה אל מול לקוחות

כל עסק מעוניין בסופו של דבר לרצות את לקוחותיו – אין כל צל של ספק בכך. נראה כי בצדק רב עסק מקצועי ישים קודם כל את לקוחותיו בסדר העדיפויות לפני כל אלמנט אחר אשר קשור לתפעול העסק. יחד עם זאת ישנם כיום ללא כל עוררין פתרונות מעולים אשר נחשבים כהדדיים ביעילותם גם כלפי העסק ועובדיו וגם כלפי הלקוח בעת ובעונה אחת, ומה טוב מזה?!

האמת היא כי אחד מן הפתרונות המעולים האלה הוא לא אחר מאשר – Call Center או בעברית – מוקד טלפוני. חשוב אך לדעת, שפתיחת חדר עם מספר טלפונים ונציגים לא הופך אותו לCall Center, למוקד טלפוני יש הרבה יותר מה להציע מבחינת נוחות ועבודה יעילה.

 

למה Call Center?

ל Call Center יש מגוון אופציות רחב לייעל את עבודתכם אל מול לקוחות. ניקח לדוגמה את חייגני הקול סנטר. ניתן לבחור בין מספר חייגנים שיכולים לייעל את עבודת שירות הלקוחות. חייגן פרוגרסיבי לדוגמה, הוא חייגן שיודע לנבא שיחות סרק שעשויות לגזול זמן יקר. שיחות סרק יכולות להתבטא בשיחת פקס לדוגמה, מספר לא זמין, שיחה ממתינה, מספר שגוי, קו תפוס וכדומה. קיים חייגן יעיל נוסף הנקרא חייגן פריווי (מהמילה Preview). חייגן זה למעשה מאפשר לכם לגבות מידע רלוונטי לשיחה מהלקוח. כך לדוגמה אם תזדקקו לפרטי תעודת הזהות של הלקוח, מספר הטלפון שלו ועוד פרטים נוספים, יוכל הלקוח להקיש פרטים אלה עוד טרם הגיע לנציג השירות שלכם. המשמעות היא חסכון רב בזמן שאין יקר כמוהו במוקד טלפוני מאחר ומספר לקוחות רב מעוניין לקבל את השירות כמה שיותר מהר.

פונקציות יעילות נוספות

לCall Center פונקציות יעילות נוספות החשובות בהחלט לעבודה מול לקוחות מרובים. כך לדוגמה תוכלו להגדיר למרכזיה שלכם ניהול תורים. כמו בכל מקום אשר עומדים בתור לקבל שירות, גם בשיחות טלפון יש תור מסוים. באמצעות ניהול תורים, ימקם מנהל התורים את הלקוחות על פי סדר התקשרותם אל העסק בתור מסודר ויתריע להם על מיקומם בתור.


פעולות

Information

כתיבת תגובה