עין החתול

1 10 2012

אבן עין החתול ומיסטיקה

לכל אבן מיוחסות תכונות מיסטיות. אבנים הן בעלות השפעות שונות על בני האדם ויש האומרים כי יש להן חיים וכאשר אבן הולכת לאיבוד או נשברת, הדבר מסמל כי היא סיימה את תפקידה. במאמר זה נתמקד באבן אחת הנחשבת למיוחדת ויוקרתית ביותר ונבחן את סגולותיה השונות – המדובר באבן עין החתול.

אבן עין החתול היא ללא כל צל של ספק בין האבנים המרתקות ביותר הקיימות בעולם, מכיוון שמיוחסות לה תכונות טובות רבות מאוד אשר משפיעות בצורה כמעט אוניברסאלית על מרבית בני האדם, ללא קשר למזל האסטרולוגי שלהם כלל וכלל .

אמונות הקשורות לאבן עין החתול

אמונות הקשורות לאבן עין החתול גורסות כי היא באמת ובתמים משפרת את ההצלחה בעסקים ומגבירה את אינטואיציית הרווח. רבים מאמינים כי אנשי עסקים ואנשי מכירות במיוחד זקוקים לאבן זאת על מנת לחזק את הפוטנציאל העסקי שלהם, מכיוון שלאבן כוחות עצומים בכל הקשור להצלחה בפרנסה ובמצב הכלכלי. נהוג לחשוב גם כי אבן עין החתול מביאה מזל ואושר. בנוסף היא גם דוחה עוינות ומושכת עושר .

עין החתול וקבלה

עין החתול היא אחת האבנים הבולטות בקבלה וזה מעניק לה אפילו עוד יותר כוח. על פי מקורות אלה אבן עין החתול מגבירה את העוצמות האישיות של בן אדם וגם מעודדת הגשמה עצמית. אומרים גם כי היא מבליטה את הזוהר הפנימי שמשתקף מכל אחד מאיתנו .

סגולותיה של אבן עין החתול ומה היא מייצגת

אבן עין החתול היא בעלת עוצמות רבות והיא מייצגת את הרוחניות, את האושר ואת הזוהר הפנימי שמסתתר בכל אחד מאיתנו. עין החתול היא גם אבן של עושר והיא מבטיחה אושר למי שמאמץ אותה. סגולותיה של האבן בעיקר רוחניות, אך מי שמאמין בכוחן של האבנים, בדרך כלל האבנים משפיעות עליו הרבה יותר חזק מאשר על מי שמחזיק בדעות סקפטיות. אם אתם מחפשים קמע שיביא לכם מזל וישפר את המצב הכלכלי, יכניס הצלחה כלכלית לחייכם וירחיק את הרוע, אבן עין החתול זה הקמע שלכם .

עין החתול


פעולות

Information

כתיבת תגובה