שיקום הפה

7 10 2012

שיקום הפה – מה היתרונות של מומחה בשיקום הפה על פני רופא שיניים רגיל ?

מומחים בשיקום הפה נחשבים לבעלי המומחיות הגבוהה ביותר בקרב רופאי השיניים. בעלי מקצוע אלה הם בעלי הכשרה מקיפה יותר וראייה מערכתית של תחום האורתודנטיה. לצורך תהליכים של שיקום הפה אין לפנות לכל רופא שיניים אלא רק לרופאים שזו התמחותם הספציפית, על מנת להבטיח לכם כי תקבלו את התוצאות הראויות. מה היתרונות של מומחה בשיקום הפה על פני רופא שיניים רגיל ?

מה ההבדל בין רופא שיניים למומחה בשיקום הפה ?

על מנת להפוך לרופא שיניים יש להשלים 6 שנות לימודים במוסד אקדמי להכשרת רופאי שיניים. לאחר תום הלימודים ובחינות הרישוי רופא השיניים יכול להתחיל בעבודתו. מומחים לשיקום הפה לומדים 4.5 שנים נוספות אשר בעצם מעניקות להם הכשרה מקצועית נרחבת יותר. כמו כן, עליהם לעבור שתי בחינות קשות על מנת לזכות בתואר הנכסף של רופא מומחה של שיקום הפה. הכשרתו של מומחה לשיקום פה היא רב מערכתית ולא מוגבלת רק לתחום השיניים. מומחה בשיקום הפה מקבל הכשרה גם בתחום כירורגיית השיניים והלסת, יישור שיניים ועוד .

שיקום הפה – מומחיות

היתרון הגדול של מומחה לשיקום פה על פני רופא שיניים רגיל היא הגישה הכלל מערכתית שבה הוא נוקט. בשל השכלתו והכשרתו, מומחה לשיקום פה יכול להתמודד עם בעיות שיניים, חניכיים ולסת מורכבות ביותר, משימה שאינה אפשרית עבור כל רופא שיניים. כך למשל מומחה בשיקום הפה עוסק בבעיות של נקישת שיניים וחריקת שיניים, פריקת לסת וכדומה .

שיקום הפה – כל השירותים במקום אחד

יתרון נוסף של מומחה בשיקום הפה הוא שניתן לקבל את רוב אם לא כל השירותים הדרושים למטופל על ידי רופא אחד. המומחה יכול לבצע פעולות פשוטות יחסית כמו הנחת כתרים וסתימת חורים, הלבנת שיניים וכדומה לצד פעולות מורכבות יותר כמו שיקום לסת מלא. פעמים רבות המומחה ישמש כמעין אדריכל לתכנית הכללית לשיקום הפה, הוא זה שיתכנן את כל מהלך הטיפול וינהל אותו עד להשגת תוצאה האופטימאלית למטופל .

 שיקום הפה


פעולות

Information

כתיבת תגובה