טיול משפחות לספרד

20 07 2012

טיול משפחות לספרד לעיר מדריד

כאשר אתם מתחילים לתכנן טיול משפחות לספרד, יש סיכוי לא רע שתרצו לתכנן את הטיול שלכם אל העיר מדריד. מדריד היא עיר הבירה של ספרד, ובתור עיר שכזו, היא מושלמת למי שעומד לטוס לספרד ביחד עם הילדים שלו. העיר עצמה כוללת לא מעט אטרקציות שלא רק הילדים ייהנו בה – אלא גם המבוגרים אפילו ילמדו משהו חדש, וייהנו מהאווירה הכללית. אז בואו ונתחיל לסייר בתוך העיר!

טיול משפחות לספרד

טיול משפחות לספרד

מתחילים בפארק השעשועים הגדול

כל טיול משפחות לספרד חייבת כמעט תמיד לכלול ביקור בפארק השעשועים של מדריד. מדובר על לונה פארק עצום בהיקפו, עם מגוון עצום של מתקנים לכל הגילאים. הלונה פארק מתאים עבור טיול משפחות לספרד עם ילדים קטנים, אך גם עם ילדים גדולים יותר ואף עם בני נוער. בתוך הלונה פארק יש גם אזור שמקרין סרטי קולנוע מיוחדים, וכן יש גם אזורי מנוחה רבים, כולל פארק טבעי בתוך השטח.

אפשר גם לבוא לגן החיות

יש אפשרות גם לצאת אל טיול משפחות לספרד שיכלול ביקור בגן החיות של מדריד. מדובר באחד מגני החיות הגדולים ביותר שיש בעולם. בתוך גן החיות מתגוררות יותר מ3000 חיות שונות, כולל חיות נדירות ומיוחדות מאד. במתחם של גן החיות אפשר גם לראות מופעי דולפינים וכמו כן גם להצטלם עם החיות. כך טיול משפחות לספרד הופך לחוויה אמיתית, שלא מוצאים באף מקום אחר.

ועוד קצת מוזיאונים ופארקים

אם אתם רוצים טיול משפחות לספרד בסגנון קצת שונה בתוך מדריד, אתם יכולים לבקר במוזיאון המדע והטבע שממוקם בעיר. כמו כן, מומלץ במהלך טיול משפחות לספרד לבקר במוזיאון השעווה של מדריד, שם תוכלו גם לחוות את ההיסטוריה הספרדית מנקודת מבט מיוחדת. אפשר לסיום לקנח בביקור בפארק השעשועים של חברת וורנר בראדרס, עם דמויות הלוני טונס האהובות על הילדים.

אז אם אתם כבר בראש של טיול משפחות לספרד, הקפידו לקבל מספר מפרטי טיול מחברות נסיעות שונות, על מנת שתוכלו לבחור את הטיול המועדף עליכם ועל בני משפחותיכם.


פעולות

Information

כתיבת תגובה