ריהוט לאירועים

22 07 2012

לכל אירוע מגיע ריהוט מתאים

 ארגון אירוע הוא בהחלט משימה מורכבת ביותר. צריך לדאוג לכל כך הרבה דברים, צריך לחשוב על כל כך הרבה פרטים, ולרוב הזמן קצר מאד והמלאה מרובה מרובה… אחת ממשימות שתצטרכו לטפל בהן בין השאר היא השכרת ריהוט לאירועים. חשיבותו של ריהוט לאירועים היא גדולה מאד ובעלת השפעה רבה על האירוע.

לקוחות רבים שואלים את עצמם מהו ההבדל בין ריהוט לחתונות או בר מצווה לבין ריהוט למסיבות, אירועי חברה או ימי הולדת. מלבד הפרקטיות השונה של כל אירוע תפקידו של ריהוט לאירועים הוא לספק את המסגרת ואת התחושות המתאימות. במילים אחרות, ריהוט לאירועים המאופיין בקווים צעקניים אינו מתאים לחתונה קטנה ואינטימית. מצד שני, ריהוט לבן, אגרטלים פרחוניים ומפות שולחן בהירות לא יתנו את המענה לו זקוקים מפיקי מסיבות.

 ריהוט לאירועים

האופי של ריהוט לאירועים

על מנת לבחור ריהוט לאירועים יש לשאול מהו אופי האירוע. ריהוט לאירועים הוא אחד הדברים הבולטים ביותר ממנו מתרשמים המוזמנים, ולכן כדאי לחשוב היטב איזה סוג של ריהוט לבחור. בנוסף על כך, גני אירועים או אולמות המציעים ריהוט משלהם לא תמיד נותנים מענה לצרכים של הלקוח. לעיתים בעל האירוע מעדיף עיצוב מעט שונה, ריהוט מיוחד או התמקדות בשולחנות בר על חשבון שולחנות וכסאות רגילים. היחידים אשר יכולים לספק דרישות מן הסוג הזה הם נותני שירותים המציעים ריהוט המיועד לאירועים שונים.

 פונקציונאליות או אסתטיקה?

ההתאמה של ריהוט לאירועים נמדדת גם על פי סוג וכמות האורחים. חתונה בעלת מוזמנים מבוגרים צריכה להיות ערוכה עם ריהוט נגיש ונוח לשימוש, לעומת בר מצווה עם כמות גדולה של מוזמנים ילדים אשר אמורה לכלול ריהוט מינימאלי ואזורי ריקוד גדולים. ריהוט לאירועים הוא שילוב של פונקציונאליות ואסתטיקה, ובעלי האירוע הם אלו שצריכים להחליט מה יותר חשוב להם.

דמיינו אירוע מושלם

לסיכום, אין סוג אחד של רהיטים לאירועים ולכל אירוע דרוש ריהוט אחר. הדרך היחידה לבחור ריהוט לאירועים היא לדמיין את האופן בו האירוע צריך להיראות ורק לאחר מכן להזמין רהיטים מתאימים.


פעולות

Information

כתיבת תגובה