חתונות קטנות

14 07 2012

בחירת מקום – חתונות קטנות

 

החלטתם להתחתן בשעה טובה, ואתם מתחילים את המסכת המתישה של מציאת מקום לאירוע של חייכם. יש כמובן מגוון גדול מאד של אפשרויות היכן לערוך את החתונה, אך יש לתת את הדעת לעובדה שלא כל מקום מתאים להכיל את כמות המוזמנים שלכם. אם אתם עומדים לערוך חתונה קטנה – המאמר הזה הוא בשבילכם.

חתונות קטנות מוגדרות כאירועים בהם יש עד 200 מוזמנים. בעבר היה נהוג להתייחס אל חתונות קטנות ככאלו הנערכות ברבנות בהשתתפות ההורים בלבד, אך כיום כבר ידוע כי הפקת חתונות מן הסוג הזה מציעה מגוון של אפשרויות. אך יחד עם זאת, אחד התנאים ההכרחיים לקיום חתונה קטנה הוא בחירה נכונה של המקום.

חתונות קטנות

חתונות קטנות

ייעוד מיקום לחתונה

למרות שבאופן תיאורטי ניתן לקיים חתונה של מאה או מאתיים מוזמנים גם בגן אירועים אשר יכול להכיל 800 מוזמנים, בפועל לא מומלץ לעשות זאת. האווירה הייחודית של חתונות קטנות באה לידי ביטוי רק כאשר אופי המקום משתלב עם כמות האורחים, שירותי הקייטרינג, המוזיקה והתכנית האמנותית. בחירת מקום מגיעה רק לאחר בחינה של מספר אופציות, הגעה אל אירוע ובדיקה מקרוב של מבנה ואופי האירוע.

מגוון שיקולים אישיים

בחירת מקום לקראת חתונות קטנות היא פונקציה של הצרכים והרצונות הספציפיים. בני זוג אשר מעוניינים בחתונה קטנה אליה יגיעו בני משפחה בלבד לא צריכים להשקיע ברחבת ריקודים ענקית, וזאת לעומת זוג המעדיף קהל צעיר. בנוסף, בעת בחירת מקום עבור חתונות קטנות כדאי לקחת בחשבון את שיקולי ההגעה והאירוח. דרכי גישה, סידור שולחנות והחלטה על בחירת המנות הם רק חלק קטן מהמטלות אליהן יש להידרש.

דאגה גם לפרטים הקטנים

חתונות קטנות מתאפיינות בדרך כלל בעיצוב מרהיב. על מנת להביא לידי ביטוי את העיצוב יש להקפיד על בחירת אנשי מקצוע המנוסים ספציפית בחתונות קטנות. הם יידעו טוב יותר איך ואת מה להדגיש, וישחררו את בני הזוג מהצורך לדאוג לפרטים הקטנים ביום החשוב בחייהם. גם בהיבט הזה בחירת המקום הנכון עבור חתונות קטנות היא תנאי חשוב לשביעות הרצון של כל הצדדים.


פעולות

Information

כתיבת תגובה