בואו לאכול איתי

31 07 2011

בואו לאכול איתי

בואו לאכול איתי היא התכנית ששברה את המחסום בין ערוץ אחד לעולם העדכני של תכניות ריאלטי ובידור עכשוויות. מדובר בתכנית המיובאת אלינו מבריטניה, תכנית בישול ואירוח יוצאת מן הכלל שצפויה להצליח מאד בישראל.

בואו לאכול איתי הינה תכנית בה בכל ערב בשבוע שופטי התכנית יתארחו בבית אמיתי של משפחה ישראלית. בני הבית יכניסו את השופטים ואת כל עם ישראל אל ביתם, יציגו אותו בפני כולם, יגישו להם ממטעמיהם הייחודיים, יערכו לכבודם שולחן ויעניקו להם את הכנסת האורחים הטובה ביותר שיוכלו לספק.

בואו לאכול איתי

בואו לאכול איתי – כיצד תתקיים התכנית?

50 פרקים של תכנית הריאליטי בואו לאכול איתי הם חוויה תרבותית, קולנירית, הומוריסטית ובעיקר אמיתית. בכל שבוע השופטים אשר יתארחו ויחוו את הקסם של כל בית אחר יבחרו את המארחים הטובים ביותר לשבוע. במשך חודשיים וחצי נוכל להכיר משפחות שונות, להכיר את תבשיליהם הייחודיים, ללמוד את נימוסי השולחן שאינם מאפיינים את רובנו, להתפעל מביתם, מסגנון חייהם, ולהכיר באיכות שונה ומיוחדת של תכנית ריאליטי אותנטית ומקסימה.

התכנית צפויה לעלות לקראת סוף שנת 2011 למסכי ערוץ 1 וצפויה להיות תכנית אהודה בישראל, ומתאימה לגוונים השונים של הקהל הישראלי.

בואו לאכול איתי – ההרשמה בעיצומה

לקראת גרסת הריאליטי הנהדרת, חברת גיל הפקות מלהקת במיטב מרצה את האנשים שיתחרו בתכנית. ההרשמה לתכנית מתפרסמת וההפקה מאתרת את המשפחות שיוכלו להתאים להשתתף בתכנית – בואו לאכול איתי, ולהעניק רמת אירוח ראויה ונאותה, שתוכל להעצים את יוקרתה של התוכנית ולהפכה למעניינת ולמרגשת.

תכנית ריאליטי אמיתית – בואו לאכול איתי

בגלל ההגעה לביתם האמיתי בו דרים המארחים, כניסה את העולם האישי שלהם, הכרת האווירה שמייצרים יחד, הכנסת האורחים שלהם, טיב האוכל שמציעים על שולחנם, ניתן לכנות זאת תכנית ריאליטי אמיתית מאין כמותה. השופטים בתכנית בואו לאכול איתי יתוודו בפני הצופים היכן הרגישו הכי נעים וטוב, ומהו האירוח המשובח ביותר מדי כל שבוע.

מכיוון שאנו עם מגוון, המתאפיין בעדתיות רבה, ניכר גם לגלות חוסר הסכמה בין השופטים, לגלות דברים שיהיו מוזרים לאחד, וטבעיים ביותר לאחר.


פעולות

Information

כתיבת תגובה