אודישנים לאח הגדול

26 03 2011

אודישנים לאח הגדול

אודישנים לאח הגדול הם אודישנים יוצאי דופן. אין מה להתכונן יותר מדי ואין מה להכין. פשוט צריך לדעת להביא את עצמכם לאודישנים ביום טוב יחסית, מחויכים ולהדגיש בפני הבוחנים את תכונות האופי שהם כל כך מחפשים אצל המתמודדים. מה הם מחפשים? זוהי שאלת השאלות. כדי איך להתכונן אל אודישנים לאח הגדול, אנו ממליצים להסתכל על דמויות מפורסמות שהגיעו אל האח הגדול. כל כוכב גדול היה פעם באודישן והצליח לשכנע את הבוחנים.

אודישנים לאח הגדול

אלירז שדה

כשמדברים על אודישנים לאח הגדול קשה שלא להזכיר את אחד המתמודדים הכי חזקים בכל העונות. אלירז שדה סחף אחריו מדינה שלמה והיה המתמודד הכי פופולארי אי פעם בתוך האח הגדול. אומרים שמבחינת הצבעות, כבר מאמצע העונה היה ברור שהוא הולך לקחת את הפרס. לשאר המתמודדים לא היה סיכוי. מה שהביא לו את הנצחון הגדול היה אישיות כובשת, לשון חלקלקה ובעיקר יכולת לנתח טוב את המתמודדים האחרים. הוא היה מעניין, קולני, דעתני ועוקצני שצריך. יחד עם זאת ידע לצחוק על עצמו ולקחת את החיים בקלות… אודישנים לאח הגדול דורשים מכם להראות שיש לכם דעה ויש לכם מה להגיד לאחרים!

אודישנים לאח הדול - טיפים

שפרה קורנפלד

מישהו עוד זוכר אותה? הדמות של שפרה רלוונטית מאד להכנות לפני אודישנים לאח הגדול. שפרה זכתה בזכות היכולת שלה להביע רגשות, לתקשר אותם ולהיחשף אל המצלמה. למי שלא זוכר, בשבוע שלפני הגמר הבובלילים התנגדו ליומולדת לשפרה מה שגרם לה לפרוץ בבכי מר מול המצלמות ולבכות על מר גורלה. אם גם אתם יודעים להביא רגשות ככה, אודישנים לאח הגדול הם המקום עבורכם. צריך להתרגש, לדבר הרבה ולהראות שאתם ממש איכפתיים. גם ליהיא גרינר מצטיינת ביכולת הזו. אל תתביישו להיפתח ולדבר על דברים כואבים. לא צריך להתבייש לבכות מול הבוחנים. זה בדיוק מה שהם מחפשים.

סער שיינפיין וגם ג'קי מנחם

צריך לדעת לבכות במהלך אודישנים לאח הגדול, אבל חייבים לשדר גם חוסן מסוים. השהות בתוך בית האח הגדול קשה מנשוא. לא סתם אומרים שמדובר בניסוי בבני אדם. קשה להיות סגור עם אנשים שאתה לא מכיר, במיוחד אם יש כאלו שאתה שונא או שיש רומנטיקה… במהלך אודישנים לאח הגדול ישאלו אתכם עם אתם יודעים להתמודד עם קשיים – כדאי להכין דוגמאות משכנעות מהבית. צריכים אנשים חזקים יחסית, אנשים שיודעים להיוולד מחדש.


פעולות

Information

כתיבת תגובה