חטופים 2

20 11 2010

למה אנחנו יכולים לצפות מהסדרה חטופים 2 ?

הסדרה חטופים 2 תהיה סדרת המשך לסדרה חטופים אשר נכנסה לחיינו כרעם ביום בהיר וזאת בתקופה בה הדיון הציבורי בנושא חטיפות הוא בוער. הסדרה מדברת על קבוצת חיילי מילואים אשר יצאה למשימה בלבנון ומצאו עצמם נכשלים בה, במהלך משימת החילוץ שלושה מחיילי המילואים מוצאים את עצמם מאחור והם נלקחים לשבי בידי האויב.

שבע עשרה שנה הם יושבים בשבי עד שמתבצעת העסקה, שבע עשרה שנים בהם פספסו את היכולת לראות את משפחותיהם, את הילדים גדלים, את הנשים שהמשיכו את חייהן, את הוריהם שהלכו מן העולם וכמובן את עתידם שהושלך ביום אחד לפח.

 

חטופים 2

אז מה קרה בעונה הראשונה של חטופים ?

שני החטופים שנשארו בחיים הם נמרוד קליין המושבניק ומלח הארץ ואורי זך הביישן והמופנם. נמרוד קליין חוזר אל טליה ואל בתו. הוא רוצה להראות לכולם שהוא בסדר אבל השנים בשבי עושות בו שמות גם בלילות וגם בימים. הוא מוצא עצמו מאחור בעוד תמיד הוא היה המנהיג אך אור הזרקורים של חזרתו מספק לו הנאה מסוימת.

טליה לעומתו מוצאת את עצמה בקונפליקט לא פשוט. לפני שנמרוד נחטף היא הייתה רגילה להיות האישה הקטנה של הגבר שלה אך כשהוא נחטף היא גילתה את אור הזרקורים, את הפגישות עם מנהיגי עולם ואת החיות שיש בה כשהיא נלחמת עבור משהו שהיא מאמינה זו. טליה מוצאת את עצמה שוב אישה קטנה והיא שואלת את עצמה האם זה מה שהיא באמת רוצה.

 

 

אורי זך חשב שאהובתו נורית חיכתה לו אך היא שקעה בדיכאון והתחתנה עם אחיו. אהבתם הייתה עזה ועם חזרתו של אורי היא מתעוררת בה מחדש – עובדה שאינה מקלה על האח שתמיד קינא מעט לאחיו הגדול.

למה כדאי לראות את חטופים 2 ?

שלל הדמויות בסדרה חטופים 2 ימשיכו לאתגר את הצופים בתחומי הרומנטיקה והמסתורין. הסדרה מדברת לקהל יעד רחב כאשר הדגש הוא על ההתמודדות עם חזרתם של חטופים לחיי המשפחה.

מדינת ישראל היא לא מדינה בה תרחיש זה נחשב ללא הגיוני, ישנן כמה משפחות בישראל שזוהי מציאות חייהן, חלקן קיבלו חזרה את בניהן וחלקן עדיין מחכות להם אך אין ספק שנושא זה הוא נושא קרוב לליבו של כל ישראלי.

חטופים 2 תספק המשך לסדרה חטופים אשר הסתיימה עם סימני שאלה רבים, צופים רבים מחכים לראות כיצד העלילה תתפתח והיכן ימצאו עצמם החטופים עם הזמן.

 

 

 


פעולות

Information

כתיבת תגובה