טיול מאורגן לדרום אמריקה

13 11 2010

טיול מאורגן לדרום אמריקה הוא טיול לצעירים וגם למבוגרים. טיול מאורגן לדרום אמריקה הוא טיול מאורגן לארץ רבגונית, לארץ בעלת טבע פראי,  אל ארץ אקזוטית בעלת מסורת עשירה ועתיקה.

דרום אמריקה היא יבשה המכילה ארבע ארצות, לכל ארץ תרבות שונה ואטרקציות שונות. דרום אמריקה מושכת אליה כל שנה מיליוני תיירים מכל העולם אשר חווים בה חוויות שונות ומרגשות. טיול מאורגן לדרום אמריקה יפגיש אותנו עם ג'ונגלים ענקיים ועם שבטים של ילידים המשמרים תרבויות ומסורות עתיקות. במאמר זה בחרנו לסקר טיול בשלוש ארצות בדרום אמריקה, ארצות מרכזיות שחובה לכל מטייל לבקר בהן.

טיול מאורגן לדרום אמריקה

טיול מאורגן לדרום אמריקה – טיול בארגנטינה

טיול בארגנטינה זו חוויה מיוחדת, חוויה שאסור להחמיץ. ארגנטינה מציעה תרבות מעניינית, אוכל טעים, פלאי טבע, מדבריות ורכס הרים. תושבי ארגנטינה מפורסמים בשמחת החיים, בריקודי הטנגו, באהבת הבשר ובמשחקי הכדורגל המפורסמים. בארגנטינה למעלה מעשרים אלף פארקים לאומיים מוגנים עם חיות בר רבות.

למטייל בפארקים יש סיכוי רב לפגוש חיות בר  נדירות כמו הפלמינגו, הגואנקו ונשר הקוהדור האנדי. ארגנטינה מפורסמת ביערות הגשם הבתוליים האינסופיים. המטייל בארגנטינה יחלוק את זמן הטיול בין הערים הגדולות והסואנות לבין אתרי הטבע המיוחדים.

טיול מאורגן בדרום אמריקה – טיול בברזיל

ברזיל היא מדינה טרופית ואקזוטית. תושבי ברזיל ידועים כאנשים חמים בעלי שמחת חיים. ברזיל מפורסמת הודות לקרנבלים הגדולים הנערכים בה בעונות שונות. בברזיל יש מבחר גדול של בעלי חיים נדירים, ציפורים מסוגים שונים זוחלים ופרפרים רבים.

צעירים רבים בוחרים לטייל בברזיל ולצאת לטרקים בהרים הגבוהים והקסומים. כל טיול מאורגן לדרום אמריקה כדאי שיכלול טיול בברזיל .

טיול מאורגן לדרום אמריקה – טיול לפרו

טיול לפרו יפגיש אותנו עם שבטי ילידים אשר משמרים את המסורת העתיקה וחיים לפי אורח החיים המסורתי שלא השתנה במשך שנים רבות. טיול בפרו הוא טיול בהרי האנדים, באגן האמזונס הירוק, ביערות הגשם העצומים והגדולים ובדיונות הגדולות אשר במדברות הרבים המצויים בארץ זו.

טיול מאורגן לדרום אמריקה ללא ביקור בפרו אינו טיול אטרקטיבי. טיול בפרו מפגיש אותנו עם תופעות טבע מפליאות, פלאי טבע שלא רואים בכל מקום.


פעולות

Information

כתיבת תגובה