מענה אנושי

23 06 2020

בעלי עסקים בכל התחומים צריכים לשמור על קשר עם הלקוחות שלהם. כאשר בעלי עסקים שומרים על קשר עם לקוחות קיימים, הם מגדילים את הסיכוי לרכישה חוזרת. עבור לקוחות חדשים, השמירה על הקשר באה לידי ביטוי בעיקר כאשר מגיעה שיחה נכנסת אל המשרד, העסק או נציגי החברה. אך בכל אחד מהמקרים האלה, חשוב גם להבין את היתרונות ואתה הערך המוסף של מענה אנושי.

מענה אנושי פותר עבור בעלי עסקים את כל הסוגיות המרכזיות בנוגע להתנהלות מול לקוחות קיימים וחדשים. קודם כל, עצם העובדה שיש לעסק מענה אנושי מאפשרת לו להעביר מסר של בטיחות ולויאליות. במילים אחרות, לבעלי עסקים אין הזדמנות שנייה להשאיר רושם ראשוני חיובי ולכן המענה האנושי הוא קריטי עבורם. שנית, מענה אנושי משתלם עבור העסק בטווח הקצר והארוך.

היתרונות של מענה אנושי

מענה אנושי משתלם עבור בעלי עסקים כי הוא מאפשר להם להגדיל את מחזור המכירות. כאשר הלקוחות החדשים או הקיימים מקבלים מענה מבן אדם אמיתי שהם יכולים לדבר איתו ולשאול אותו שאלות, יש סיכוי גבוה יותר לכך שהם ירצו לקנות את המוצר או השירות. במקרים כאלה, היתרונות של מענה אנושי למעשה מחזירים את ההשקעה עבור העסק.

זה נכון שגיוס כוח אדם עבור הקמת מחלקה של מענה אנושי לעסקים עולה כסף, אך ניתן לפתור את זה באמצעות קבלת השירות במסלול של מיקור חוץ. במיקור חוץ, העסק משתלם סכום כסף מסוים מדי חודש ומקבל בתמורה שירות ספציפי של מענה אנושי עבור הלקוחות שלו. כאשר הלקוחות יוצרים קשר עם מספר הטלפון של העסק, הם מקבלים מענה מקיף ומלא – בדיוק כמו של נציגי העסק עצמם.


פעולות

Information

כתיבת תגובה