שירותיו של מוקד זימון תורים

14 02 2017

ניהול מקצועי של מרפאה מתחיל במערכת ניהול תורים

ניהול מרפאה הוא עסק לא פשוט שדורש מחויבויות רבות, תוך קבלת אחריות גדולה ביותר. בעידן הטכנולוגי, בו אנשים רוצים לקבל את מה שהם צריכים ומהר, קביעת תור אצל פקידת הקבלה בשעות הפעילות של המרפאה הוא מטרד רציני עבור המטופלים. כמו כן, קבלת מטופלים למרפאה ללא קביעת תור מראש יכולה ליצור עומס רציני בשעות מסוימות, בעוד שעות אחרות יהיו ריקות לחלוטין. על מנת לנהל את המרפאה בצורה יעילה ולהימנע ממקרים שכאלו, מומלץ להיעזר במוקד זימון תורים.

כיצד מוקד לזימון תורים יכול לסייע בניהול המרפאה?

  • הורדת לחץ מפקידת הקבלה – כאשר זימון התורים במרפאה נעשה על ידי פקידת הקבלה במהלך שעות פעילות המרפאה, נוצר עומס רב על הפקידה אשר אמורה לקבל מטופלים ולסדר את התור במרפאה. כך שלמעשה, היא לא יכולה לעשות חלק חשוב מאוד מתפקידה.
  • זמינות גבוהה לזימון תורים – כשמשתמשים בשירותיו של מוקד זימון תורים, המטופלים במרפאה יכולים להזמין תור בזמינות גבוהה יותר מאחר ושעות פעילות המוקד אינן תלויות בשעות פעילות המרפאה. כמו כן, יש כוח אדם רב יותר אשר זמין למענה טלפוני ולכן זמן ההמתנה מתקצר פלאים.
  • ניהול תורים יעיל יותר – במרפאות אשר מעסיקות יותר מרופא אחד לרוב יש קושי רב יותר בניהול יומני הרופאים השונים, במיוחד במקרים בהם יש רק פקידה אחת או שתיים. מוקד זימון תורים משתמש בתוכנת ניהול תורים מתקדמת אשר מנהלת את התורים באופן יעיל ונגיש יותר, גם עבור עובדי המרפאה.

השקעה ביעילות זימון התורים מועילה למרפאה

מאחר והבסיס להצלחתה של מרפאה הם המטופלים, חשוב להעניק להם חווית זימון תורים נוחה ויעילה. מוקד זימון תורים יעיל הופך את זימון התורים לפשוט ונוח עבור המטופלים, ולכן הם ירצו לחזור למרפאה גם בפעם הבאה.

19


פעולות

Information

כתיבת תגובה