יועץ משכנתאות

16 01 2016

אם החלטתם לעשות את הצעד האמיץ ולרכוש דירה חדשה, בוודאי אתם מבינים כי עליכם גם לשכור את שירותיו של יועץ משכנתאות מקצועי ומנוסה, משימתכם היא למצוא את השילוב בין יועץ משכנתאות הטוב ביותר לבין העלות שלו הסבירה ביותר. אף שמשימה זאת נראית קלה, יש לא מעט קשיים בדרך להגיע לתוצאה הרצויה. הפרמטר החשוב ביותר שלכם כרגע הוא למצוא את יועץ משכנתאות הטוב ביותר עבורכם, במסגרת אפשרויות התקציב שלכם. עלותו של יועץ משכנתאות מקצועי וותיק בתחום המשכנתאות עשויה להגיע לכמה אלפי ₪. אך לא תמיד יש מתאם ברור בין המחיר לרמת הייעוץ.

מה חשוב לבדוק לפני שכירת יועץ משכנתאות מנוסה ואמין?

לפני שכירת שירותיו הנאמנים של יועץ משכנתאות מנוסה ואמין יש לבדוק כמה פרמטרים, כגון: חשוב כי יועץ משכנתאות יהיה חבר בגוף מקצועי כמו למשל – לשכת יועצי המשכנתאות. במידה ויועץ המשכנתאות חבר בגוף כזה, זה נותן לכם מידה של ביטחון כי היועץ מקצועי יותר מקולגות שלו. דבר נוסף ומאוד חשוב, בקשו מאת יועץ משכנתאות המלצות מהלקוחות שלו. אל תחששו להתקשר לכמה מספרי טלפון של הלקוחות של יועץ זה ולשאול כל שאלה שעולה על דעתכם. אנו ממליצים לכם לעשות סקר שוק עצמאי לפני בחירת יועץ משכנתאות מנוסה ואמין בתחום המשכנתאות. אתם יכולים לעשות בקלות את הסקר הזה, בלי צורך להתחייב ובלי השקעה של ממש. כל גוף אשר מעניק משכנתאות ישמח להציג בפניכם את אפשרויות החלוקה של המשכנתא.

יועץ משכנתאות.jpg

עלויות השירות כוללות טיפול בתיק שלכם, ועבודה מול הרשויות השונות כמו גם החברה או הבנק שמהם לוקחים את המשכנתא. כמות הטפסים והביורוקרטיה היא עצומה ופשוט יועץ משכנתאות מסוגל לפשט עבורכם את כל התהליך. הוא גם מבצע את החלק הכי חשוב – בחירת תמהיל המשכנתא הכי נכון עבורכם.


פעולות

Information

כתיבת תגובה