משפחות נזקקות

5 12 2015

תרומה עבור משפחות נזקקות היא תרומה עבור אלו שאין להם. המשפחות הנזקקות נמצאות בכל הארץ, מצפון ועד דרום ואין להן מאפיין אחד יחיד. המשפחות יכולות לצערנו להיות גם משפחות עובדות, משפחות עם ילדים קטנים והן יכולות להילחם על חיי היום יום שלהן. ללא תרומה המשפחות הללו עלולות למצוא את עצמן במצב לא רק של כלכלה נמוכה אלא של רעב ממשי. המחשבה שכל אחד ואחת מאתנו יכולים לשנות את המצב של המשפחות הללו היא משהו שאי אפשר להתעלם ממנו.

מה יכול לעשות כל אחד

כל אחד יכול להשפיע על משפחות נזקקות לטובה על ידי מתן תרומה. כל תרומה, בכל גובה היא משמעותית ויכולה להשפיע על הסביבה ועל המשפחות השונות. כל אחד יכול לעשות משהו טוב עבור משפחות שהוא לא מכיר ולקחת חלק בתרומה עבור אותן משפחות. התרומה יכולה להיות קטנה או גדולה ואין מגבלה עליה או על הגובה שלה, כל כוונה טובה יכולה להשפיע על המשפחות.

איך אפשר לשנות את העולם

באמצעות תרומה אפשר לשנות את החיים של משפחות נזקקות. עבור אותן משפחות כל תרומה היא משמעותית ויכולה לשנות את החיים שלה. השינוי יכול להתבטא ביכולת לשים ארוחה על השולחן והיא יכולה לדאוג ללבוש עבור המשפחות וילדיהן. אותן משפחות תלויות בתורמים ובנכונות שלהם לשנות את העולם וגם תרומה קטנה היא בעלת משמעות גדולה מאד ויכולה לשנות את החיים של המשפחה.

כיצד אפשר לתרום למשפחות

משפחות נזקקות צריכות את התרומות המגיעות אליהן וכל מי שרוצה לתרום יכול לעשות זאת בצורה בטוחה. כדי לבצע תרומה שמגיעה אל המשפחות אפשר לברר פרטים על התרומה ולבקש לראות כי מדובר בעמותה שאכן דואגת למשפחות.

5


פעולות

Information

כתיבת תגובה