בגדי ים ביקיני

12 04 2015

מי יכולות ללבוש בגדי ים ביקיני?

האם את יודעות כיצד בגדי ים ביקיני קיבלו את הפרסום שלהם? בגדי הים עצמם, אמנם יוצרו עוד בשנות ה40, אבל באופן מפתיע, הפריצה שלהם הייתה כ20 שנה (!) מאוחר יותר – זמן נצח בעולם האופנה. הסיבה לפריצה הייתה שדוגמני צעירה וחטובה הופיעה עם ביקיני בסרט הראשון בסדרת ג'יימס בונד – והדבר יצר תהודה בארה"ב, ובעקבו תכך תהודה ברחבי העולם כולו. הביקיני נעשה מפורסם בן לילה – וזוהה כמובן עם נשים בעלות מבנה גוף מאד ספציפי. אולם, האם בגדי ים ביקיני יכולים להתאים גם לך?

north_piano_3990

לא כולן דוגמניות רזות

בעצם, חשוב מאד להבין כי בגדי ים ביקיני לא צריכים להתאים אך ורק לנשים בעלות מבנה גוף ספציפי. נכון שהביקיני אולי היה מזוהה ועודנו מזוהה עם נשים שנראות כמו דוגמניות מקצועיות, אבל בואו נודה באמת: 99% מהנשים אינן עוסקות במקצוע הדוגמנות – אבל זו ממש לא סיבה להתבייש בגוף שלנו! למעשה, כיום אפשר למצוא בגדי ים ביקיני לנשים בעלות מבנה גוף מגוון מאד.

כך למשל, ישנם בגדי ים ביקיני אשר מתאימים לנשים עם חזה קטן יחסית, כאשר החלק העליון אמור כמובן להבליט ולהדגיש את החזה ולהפכו לבולט יותר – אך ישנם גם בגדי ים שמותאמים לנשים עם חזה גדול, כאשר העיצוב בא ליצור מחשוף נאה, אך כזה שלא יגנוב את ההצגה יותר מידי. ישנם בגדי ים בגזרת הביקיני שמתאימים לנשים נמוכות ויש שמתאים דווקא לנשים גבוהות. יש שמתאימים לנשים עם מבנה גוף רזה ויש שמתאימים לנשים עם מבנה גוף מלא – כך שכל אחת תמצא את בגד הים שתתאים לה!

וגם את יכולה

אם כן, גם את תוכלי למצוא בגדי ים ביקיני שמתאימים לך ככפפה ליד. אל תשכחי למדוד כמה סוגים שונים – כדי למצוא באמת את בגד הים המושלם.


פעולות

Information

כתיבת תגובה