CBT

15 01 2014

נראה כי לא נחטא לאמת אם נאמר כי הדימוי העצמי שלנו זה אחד מן הדברים החשובים ביותר שיש לנו בחיים. ללא דימוי עצמי גבוה אנחנו עלולים להיתקל ביותר מידי קשיים בחיים. אין עוררין על כך, כי קשה להצליח בעבודה, כשיש לנו בעיות בדימוי עצמי, קשה להצליח במערכות יחסים, וקשה אפילו להצליח בלימודים כאשר יש לנו דעה שלילית על עצמנו. אם כן, מה אפשר לעשות כדי להתמודד עם המצב הזה, וכדי לשנות אותו? פשוט מאוד: הגיע הזמן להחליט שזה מספיק חשוב לעשות טיפול בבעיה על מנת שאפשר יהיה להרגיש ולחוש טוב יותר ולנהל חיים בריאים מכל היבט שהוא.

איזה טיפול מומלץ במקרים כאלה

אם תפתחו את האינטרנט ותעשו חיפושים שונים אודות טיפולים פסיכולוגיים כאלה ואחרים אשר קיימים, אתם תראו הרבה מאוד אופציות, כי יש הרבה פסיכולוגים והרבה גישות טיפוליות שונות. אחד מן הטיפולים המוצלחים ביותר זה טיפול אשר נקרא CBT, ואם גם לכם חשוב להגיע לתוצאות מהירות ויעילות ביותר, הרי שהאופציה של טיפול CBT בהחלט יכולה להתאים לכם ללא כל צל של ספק.

CBT

CBT

במה עוסק טיפול CBT?

טיפול CBT הוא למעשה טיפול אשר מצד אחד יעזור לכם לשנות את דפוס החשיבה שלכם, אך מצד שני, טיפול CBT יעזור לכם כי הוא יסייע לכם לשנות דפוסי התנהגות שלכם. השילוב שבין החשיבה ובין השינוי ההתנהגותי זה בדיוק מה שיעזור לכם בסופו של דבר להתמודד עם הדימוי העצמי הנמוך, ולכן לא כדאי לוותר על טיפול מסוג זה לכל הדעות.

טיפול ומענה מקיף לבעיות שונות

מעבר לכך שאנשים עם דימוי עצמי נמוך מגיעים לעבור טיפולי CBT, יש עוד גורמים אשר יכולים להוביל אנשים לטיפולים כאלה. אנשים שסובלים מבעיות אכילה שונות, אנשים שסובלים מקשיים חברתיים וגם אנשים אשר סובלים מחרדות ברמות שונות מגיעים לעשות טיפול מן הסוג הזה. אל תדחו את הטיפול בעצמכם כי אתם יכולים להרגיש טוב יותר, והטיפול הזה, אשר הוכיח עצמו עם רבים אחרים, יוכל לעזור גם לכם להרגיש טוב יותר מטבע הדברים.


פעולות

Information

כתיבת תגובה