כפכפי הוויאנס

15 05 2014

כפכפי הוויאנס – מאין הם מגיעים?

כולנו מכירים את כפכפי הוויאנס המגיעים אלינו מברזיל, אבל האם אנו מכירים את הדרך שעשו עד אלינו? כפכפי הוויאנס פותחו בברזיל בתחילת שנות השישים של המאה הקודמת בהשראת סנדלי הזורי היפניים המסורתיים העשויים רצועות בד וסוליות מקש אורז. למרות ההשראה שהגיעה מיפן נתנו לכפכפים אלה את השם הוויאנס שפירושו תושבי הוואי, לצרכי שיווק וכהוקרה ליעד התיירות הגדול באוקיאנוס השקט – איי הוואי.

taxes

מה מיוחד בכפכפי הוויאנס?

הייחוד של כפכפים אלה הוא שהם מיוצרים מעץ הגומי הגדל ביערות האמזונס שבברזיל. לחומר זה, העובר עיבוד בנוסחה סודית וייחודית, יש מעלות שאין לכל חומר אחר והוא יושם בכפכפים אלה בצורה מושלמת. כפכפי הוויאנס מאד גמישים ורכים ומצד שני מאד חזקים ועמידים. הדבר מאפשר ללכת בהם בכל מקום בתחושה קלילות מאד נוחה. כפכפים אלה אינם סופגים מים או לחות והם אינם מעלים עובש. הרגל נשארת יבשה ואינה מזיעה בכפכפים אלה והחזקת כף הרגל מעניקה תחושה של חופש ואוורור מצד אחד ושל יציבות הרגל על הקרקע מצד שני.

כפכפי הוויאנס לקיץ הישראלי

כפכפי הוויאנס התגלו כמושלמים לקיץ הישראלי. החום והלחות הישראלים בקיץ מחייבים מציאת כפכף שאינו גורם לרגל להזיע, שאינו גורם לרגל להתחכך בכפכף, שמאפשר ירידה לים ורחצה במקלחת בלי לקבל פטריות או שהכפכף יעלה עובש, ושייתן תחושה של הליכה יציבה ונוחה. כפכפי הוויאנס מעניקים את כל אלה למי שמשתמש בהם ולכן הם הפכו לכל כך פופולאריים בארץ. כפכפים אלה משמשים את כולם החל מילדים קטנים דרך בני נוער ומבוגרים, נשים וגברים כאחד ואף אנשים זקנים.

כפכפים אלה מגיעים בצבעים שונים ובעובי סולייה שונה והם מעוצבים לפי אמות המידה האופנתיות האחרונות.


פעולות

Information

כתיבת תגובה