סירה מתנפחת

30 03 2014

אין דבר שיכול להיות מרגש ומהנה יותר מאשר לקחת את הילדים לחופשה קצרה שכוללת גם לא מעט הנאה במים. בימים חמים כמו אלה שאנחנו מכירים בישראל, אין ספק שהמים יכולים לעזור לנו להרגיש טוב יותר ואם ניתן לקחת את הילדים למים וליהנות משייט של סירה מתנפחת, אז למה לא?

כל יתרונותיה של הסירה המתנפחת?
ראשית, סירה מתנפחת היא סירה שביום יום לא תתפוס לכם יותר מידי מקום בבית, כי אתם יכולים להוציא ממנה את האווירה ולאחסן אותה כמו שצריך. שנית, סירה מתנפחת נותנת לכם את החופש ליהנות ממאגרי מים שונים שקיימים בטבע, כי למעשה כך תוכלו פשוט להגיע למקום, לנפח את הסירה ולהיכנס אליה. לא יהיה עליכם לבדוק האם מישהו מארגן במקום שייט קייקים וכדומה, וכל מה שתצטרכו לעשות הוא רק לנפח את הסירה ופשוט להיכנס פנימה.

כמה אנשים יכולים לעלות על הסירה?
כדאי לדעת שכשמדברים על סירה מתנפחת מדברים למעשה על מספר סירות שונות. יש היום הרבה סוגים של סירות מתנפחות, כך שבהחלט כדאי לכם לבדוק באיזה גודל אתם רוצים את הסירה שלכם. חשוב שזו תהייה סירה שמצד אחד כולכם תוכלו לעלות עליה, אך מצד שני,עדיף שזו לא תהייה סירה גדולה מידי כי אחרת יהיה לכם קשה להניע אותה.

האם סירות כאלה יקרות?
לכל סירה מתנפחת יש מחיר אחר, ואין ספק שכדאי שתעשו השוואת מחירים לפני שאתם בוחרים איזו סירה מתנפחת אתם רוצים לקנות. כדאי לקנות סירה איכותית שתוכל להחזיק מעמד לשנים רבות, אך יחד עם זאת, לא כדאי לקנות את הסירה הכי מקצועית ויקרה שיש. אם זו הסירה הראשונה שאתם קונים הרי שעדיף לבחור סירה מהקטגוריה האמצעית מבחינת גודל ומחיר.

1


פעולות

Information

כתיבת תגובה