מגרסת נייר למשרד

22 02 2014

מהי מגרסת נייר ולמה היא משמשת?

מגרסת נייר הוא מתקן המיועד להשמדת חומר באופן שיהיה קשה מאד לשחזר אותו (אם בכלל). במקומות רבים משתמשים במגרסת נייר החל ממשרדים ממשלתיים, מערכת הביטחון, משרדים פרטיים וציבוריים שונים, עסקים מסוגים שונים וגם לצרכים פרטיים.

סוגים שונים של גריסת נייר

מגרסת נייר למשרד משמשת להשמדת חומר המודפס על גבי ניירות ברמות אבטחה שונות. לא כל משרד או עסק זקוקים להשמדת נייר ברמה של משרד הבטחון, ולכן קיימים סוגים שונים של מגרסות נייר בשוק. שני הסוגים הנפוצים כיום בשוק הם:

  • מגרסת נייר לרצועות
  • מגרסת נייר שתי וערב

מגרסת נייר לרצועות – אלה מגרסות המשמשות במשרדים ובעסקים שונים וגם לצרכים פרטיים. מגרסות אלה גורסות את הנייר לרצועות דקות של נייר בעובי של 3 עד 6 מ"מ. גריסה כזו מבטיחה את השמדת החומר באופן יעיל וקשה מאד לשחזר חומר שגרוס בצורה כזו. מגרסות אלה מגיעות בגדלים שונים עם מנועים בעלי עוצמה שונה לפי כמות החומר הנדרש לגריסה בכל מקום.

מגרסת נייר שתי וערב – מגרסות אלה נחשבות לבעלות האבטחה הגבוהה ביותר והן גורסות את החומר לפתיתים קטנים שאין אפשרות לשחזר אותם כלל לאחר הגריסה. מגרסות אלה משמשות גופים ביטחוניים או צבאיים בעלי דרישות אבטחה גבוהות באשר לגריסת החומר המסווג שלהן, וגם הן מגיעות בגדלים שונים לצרכי גריסה בכמויות שונות.

מגרסת נייר כבר מזמן הפכה לציוד סטנדרטי בכל משרד ועסק וניתן לרכוש אותן מחברות שונות ובדגמים מגוונים שיתאימו לכל עסק באופן ספציפי. לאחר הגריסה של הנייר ניתן לשלוח אותו למחזור ואין צורך בשריפתו. הנייר הגרוס משמש לייצור של מוצרי נייר וקרטון חדשים ועל ידי כך תורמים מכשירים אלה רבות לשמירה על איכות הסביבה.

4


פעולות

Information

כתיבת תגובה