כספת למשרד בטוחה ואיכותית

14 01 2014

תכנון מוקדם של עלויות כספת למשרד

מנהל בכל משרד או בית עסק כל שהוא אשר מעוניין לרכוש כספת למשרד צריך לתכנן את הגודל והחלל אשר דרושים לו כאשר הוא בוחר כספת. העלויות של כספות הן יקרות ולכן עדיף תכנון מוקדם כדי לא להוציא שוב כסף על כספת חדשה במשך הזמן. יש להתאים את הכספת לרמת המיגון הנדרשת, לעיצוב המשרדי, לנוחות ולא רק לתכולה לטווח הרחוק.

מיגון כספת למשרד

את המיגון של כספת למשרד יש לעשות בהתאמה לדרישות חברת הביטוח מכיוון ובמידה ולא עומדים בדרישות, חברת הביטוח תסרב לבטח את הכספת. שמאי מטעם הביטוח יגיע לפגישה בה יעריך את התכולה אותה מתכננים לשמור בכספת ובאותה מידה יבדוק השמאי גם את הסיכון ויתאים זאת לרמת מיגון נדרשת כמו חיבור לאזעקה, קוד סודי וכדומה. ולכן נשאלת השאלה כיצד נקבע המיגון של כספת למשרד?2

כיצד נקבע המיגון של כספת למשרד?

כאשר ערכי התכולה המיועדת לשמירה בכספת הם נמוכים מעשרת אלפים דולר יש לרכוש כספת עם תקן ישראלי או אירופאי D1 או D2. מעל סכום זה רמת המיגון של כספת למשרד תהיה C3 ומעל לחמישים אלף דולר רמת המיגון תהיה A1 ועוד. כלומר, ככל שעולה רמת המיגון של כספת למשרד, כך גם העלויות יקרות יותר. לפיכך, ייעוץ ותכנון מוקדם של רמת מיגון יכול לחסוך בעלויות אך במקביל יש לדאוג גם לנוחות.

כספת למשרד נוחה

כספת למשרד צריכה להיות נוחה הן מבחינת המיקום והן מבחינת התפעול שלה. הכספת צריכה להיות קלה לפתיחה וסגירה, ממוקמת במקום נמוך עם מנגנון אלקטרוני או לחילופין בתוך ארון כחלק מעיצוב המשרד. כאשר הכספת כבדה ומונחת על הרצפה קשה לתפעל אותה ורצוי לא לפתוח ולסגור אותה יותר מפעם אחת ביום. ולכן, כספת העומדת על מתקן המקבע אותה בגובה הנוח לפתיחתה טובה יותר לתפעול ולשמירה על הגב. כמו כן, תכולת הכספת קובעת גם היא נוחות ולכן צריך שהחלל שלה יהיה בגובה של 35 ס"מ לפחות ובעומק של 30 ס"מ.


פעולות

Information

כתיבת תגובה