דנה תדמור

6 10 2013

כיצד בוחרת דנה תדמור את אזורי ההשקעה?

הפעילות המרכזית של חברת אקסיום כיום, היא ללא כל צל של ספק מתמקדת הלכה למעשה באיתור נכסים פוטנציאליים להשקעה בתחום הנדל"ן בחו"ל, גיוס כספים למשקיעים, וכמובן העברת התשואה בחזרה למשקיעים, בעיקר עקב השכרת הנכס. יחד עם זאת, נשאלת השאלה – כיצד יודעים בחברה לבחור את הנכסים המתאימים ביותר עבור הלקוחות? לדברי מנכ"לית אקסיום דנה תדמור, הדבר קשור בין השאר לבחירת האזורים אשר בהם החברה תשקיע. בין בדיקת המדינות להשקעה, לבין בדיקת הנכסים עצמם, יש בדיקת ביניים חשובה מאד, אשר דנה תדמור לעולם לא מדלגת עליה – בחינת האזור שבו כדאי להשקיע. לרוב, מדובר על בחינה של ערים גדולות, ועל אזורים בתוכן. מדוע דנה תדמור מעדיפה לעבוד במודל הנ"ל?

דנה תדמור

השקעה חכמה ובטוחה יותר

ראשית, דנה תדמור מעדיפה תמיד שההשקעות של אקסיום יהיו בערים הגדולות. זוהי בעצם שקעה עם בטחון הרבה יותר גבוה. מכיוון שאקסיום משקיעה לרוב בנדל"ן עסקי, הרי שיש לזכור שלרוב, נדל"ן עסקי מבוקש, ממוקם בתוך ערים גדולות. אם הוא בפריפריה -הוא מבוקש הרב הפחות. יש גם לזכור כי דנה תדמור מעדיפה להשקיע במדינות כמו קנדה וארה"ב – מדינות גדולות ,אשר בהן הפריפריה היאלא במרחק של 40 דקות נסיעה מהערים הגדולות – אלא מדובר על שעתיים של טיסה. לכן, יש העדפה ברורה להשקעה בערים הגדולות.

מבחינת האזורים בתוך הערים הגדולות, יש העדפה תמיד למרכזי הערים – שם לרוב יש פעילות ענפה מאד של נדל"ן עסקי מניב, עם תשואה גבוהה במיוחד. לדברי דנה תדמור, מעדיפים באקסיום שלא לקחת סיכונים מיותרים. אמנם מרכז העיר מעט יותר יקר-  אבל הביטחון לתשואה הוא גבוה במיוחד.

וכמה זה עולה לכם?

לכם, כמשקיעים בחברת אקסיום, אין צורך להביא סכומים נוספים לטובת ההשקעות של אקסיום. דנה תדמור קבעה סכום מינימלי להשקעה עבור כל הנכסים של אקסיום, ואין מקרים שהם יוצאים מן הכלל, כך שאתם יכולים ליהנות מתשואה גבוהה במיוחד, לנכסים מבוקשים מאד, מבלי שאתם צריכים לשלם סכומים נוספים.


פעולות

Information

כתיבת תגובה