שלטי הכוונה

14 05 2013

שלטי הכוונה לא רק מספקים מידע

על פי רוב, כאשר אתם קוראים על שלטי הכוונה, נהוג לומר כי הם בעצם נועדו על מנת שניתן יהיה לספק בצורה ברורה וטובה מידע למבקרים במתחמים השונים. כך, שלטי הכוונה נפוצים בעיקר במבנים גדולים במיוחד, שיש בהם מספר משרדים שונים. השלטים גם נפוצים מאד במבנים ציבוריים של מתחמים אשר משרתים כמות גדולה של אנשים. יחד עם זאת, חשוב מאד להבין כי התפקיד של שלט ההכוונה הוא לא רק על מנת לתת מידע – אלא גם כדי ליצור רושם ראשוני מוצלח על כל מי שמגיע אל המתחם המדובר מן הסתם.

 Peru_Machu_Picchu_Sunrise_2

איך הרושם הזה נוצר הלכה למעשה?

תתפלאו, אבל גם מדבר קטן לכאורה כמו שלטי הכוונה, הלקוחות והמבקרים השונים מקבלים רושם ראשוני חשוב על העסק או הארגון שלכם, ועל יש לתת לכך משקל לא קטן בעת הבחירה של השלטים. יש לקחת בחשבון כי השם שיופיע על השלט, הוא השם אשר ייצרב בתודעתם. שלט הכוונה איכותי שנראה יוקרתי, כבר יגרום למבקר לגבש דעה חיובית על העסק שלכם. הדבר נכון פי כמה כאשר מדובר על שלטי הכוונה גדולים יחסית, אשר בהם מופיע אך ורק השם של המתחם שלכם, שכן כך השלט מזוהה עמכם בלעדית.

איזה מראה אתם מחפשים?

ככלל, המראה של שלטי הכוונה חייב להיות מקצועי, רציני ובחלק מהמקרים גם יוקרתי. עם זאת, אין לבלבל בין מראה רציני לבין מראה משמעם. שלטי הכוונה בהחלט יכולים להיות בעלי עיצוב מקורי יחסית. כך למשל, תוכלו לתלות שלטים תלויים ע"ג התקרה כך שהם יהיו הרבה יותר בולטים. תוכלו גם לתלות שלטי הכוונה אשר יהיו תלת מימדיים שבהם האותיות עצמן דבוקות לקיר, כדי ליצור מראה מושך ומיוחד יותר.

לתלות במקום בולט

ככלל, ההמלצה היא תמיד לתלות שלטי הכוונה במקומות שנחשבים בולטים יחסית. קחו בחשבון שבכל זאת בשורה התחתונה, השלטים צריכים לתת את הכיוון התואם לאדם אשר נכנס בפעם הראשונה למתחם. לכן, כדאי שהשלטים יהיו גדולים דיים, ויהיו הדבר הראשון שאותו האדם שנכנס למתחם רואה.


פעולות

Information

כתיבת תגובה