טיול מאורגן לויטנאם

4 03 2013

טיול מאורגן לויטנאם – תרבות, היסטוריה, טבע ונוף

ויטנאם היא מדינה גדולה ומרתקת ביותר אשר שוכנת בדרום מזרח אסיה ואשר מקבלת בעשורים האחרונים מעמד של יעד תיירותי מועדף. ייחודה הבולט של ויטנאם גלום בתרבות הנושנה אשר נשתמרה בה ואשר ניתן להתפעל מביטוייה בכל רחבי המדינה. טיול מאורגן לויטנאם הוא טיול של תרבות, טיול של היסטוריה, טיול של טבע וטיול של נוף. בויטנאם יש הרבה מטיילים עצמאיים, ברובם תרמילאים. אך אנשים רבים אשר חוששים מן המרחק, מהשוני, מהגודל של המדינה ורוצים לטייל בה באופן מרוכז, ממוקד, בזמן קצר ובאופן יעיל מעדיפים להשתלב בטיול מאורגן לויטנאם.

 Peru_Machu_Picchu_Sunrise_2

יתרונותיו של טיול מאורגן לוייטנאם ברורים ביותר – ארגון מראש של טיסה, אשרות, העברות, בתי מלון ודרכי שינו- אוטובוס צמוד לאורך כל הטיול וטיסות פנים לפי הצורך. את קבוצת המטיילים המשתלבים בטיול מאורגן לויטנאם מלווה מדריך בעל ידע, כלים ויכולות שילמד את הקבוצה, יתרום להם לידע וילווה אותם, תוך טיפול בצורכיהם ומתן הסברים, עצות וסיוע. טיול מאורגן לוייטנאם כולל ביקור בכל האטרקציות התיירותיות במדינה ואתרי החובה וכל זאת תוך נוחות מרבית.

טיול מאורגן לויטנאם – כל השנה

טיול מאורגן לויטנאם אורך בין שבוע לעשרה ימים ויכול לצאת בכל חודשי השנה. אין עונה אחת שמתאימה לטיול באופן מובהק משום שזה תלוי באזור. ככלל, העונה היבשה בדרום וייטנאם היא בחודשים דצמבר-אפריל, שהיא גם העונה הרטובה במרכז וייטנאם, שם עדיף לבקר בחודשים מאי עד אוקטובר שהם גם המתאימים ביותר לטיול בהרים. בשל כך טיולים לאזורים שונים יוצאים בכל השנה.

מרבית מסלולי הטיול המאורגן לויטנאם יכללו ביקור ברוב המוקדים המרכזיים ופניני התיירות במדינה ואיכות או היקף הטיול לא יפגעו ממזג האוויר. עובדה זו נובעת מכך שטיול באזורים השונים בויטנאם, לבד מאיזורי ההרים, מחוץ לעונות התיירות הוא בהחלט אפשרי ולבד מאי נוחות מסוימת הוא לא פוגם או מנטרל את היכולת לטייל, לחוות וליהנות מהשפע שיש למדינה להציע. מי שבוחר לצאת לטיול מאורגן בויטנאם יכול לצאת בכל עונה ולבחור בטיול מקיף וממצה שעונה לצרכיו.


פעולות

Information

כתיבת תגובה