דייט בחשכה 2

2 02 2013

מי יכול להשתתף בתוך דייט בחשכה 2?

סביר להניח כי כמו רוב צופי הטלויזיה במדינה, גם אתם הייתם צמודים למסך הטלוויזיה, כאשר שודרה העונה הראשונה של תוכנית הריאליטי דייט בחשכה. כעת, כשעל הפרק עומדת העונה השנייה של דייט בחשכה 2, אתם בהחלט שוקלים ברצינות את האפשרות שלכם להשתתף בתוכנית עצמה. כמובן שלצורך כך יש לעבור אודישנים על מנת שאתם תוכלו להופיע. אבל מי בעצם יכול להופיע בתוך דייט בחשכה 2?

קודם כל הצעירים

בראש ובראשונה, קהל היעד אשר יכול להשתתף בהפקה של דייט בחשכה 2 אלו הם צעירים למיניהם. נכון שאפשר שיהיו גם פרקים עם אנשים מבוגרים יותר, אבל ככלל דייט בחשכה 2 היא כמובן תוכנית אשר מתאימה לאנשים בין גילאי 20 ל – 35. אפשר שאם אתם מבוגרים יותר, אולי תוכלו להשתלב בפרק מיוחד של ההפקה, אבל כאמור הגיל הקלאסי הוא זה שכבר צוין. בתוך קבוצת גיל זו, יש עוד כמה מאפיינים אשר שווה מאד להכיר.

דייט בחשכה 2

דייט בחשכה 2

משחקים על הבדלים

כמו שראינו בעונה הראשונה, סביר להניח כי גם בתוך תוכנית דייט בחשכה 2 הם יחפשו אנשים אשר יש להם מאפיינים אתניים ועדתיים מובהקים מאד, כך  שאם אי אפשר להתבלבל בזהות שלכם, זה בהחלט יכול להיות מעניין מאד עבור כל אדם. אם אתם ממוצא לא יהודי, אם אתם בעלי זהות אשכנזית או מזרחית חזקה, אם אתם עולים מרוסיה או מאתיופיה (אך חסרי מבטא ועם שם שלא מסגיר אותם) – הדבר יכול בהחלט להיות מושך ביותר.

למה הסתרת הזהויות היא מרתקת?

בעצם, הקונספט של דייט בחשכה 2 הוא ייחודי כל כך, כי הוא מאפשר לאדם להסתיר את זהותו אבל רק לכאורה. אדם ממוצא רוסי או אתיופי אכן מזוהה ככזה ברגע שאתם רואים כיצד הוא נראה. אבל כאמור עם שם ישראלי וללא מבטא אי אפשר לנחש מאיזה מוצא הוא. כך, לתוכנית אף יש תפקיד חשוב מאד בניפוץ של דעות קדומות כאלה ואחרות אשר מזוהות עם עדות שונות ומגוונות הקיימות במדינת ישראל מטבע הדברים.


פעולות

Information

כתיבת תגובה