אודישנים לדוגמנות נוער

25 11 2011

רוב הדוגמנים הישראלים המצליחים מוכרים לנו עוד מימי נעוריהם תקופת הנעורים. הנעורים זוהי תקופה מצוינת להתחיל לעבוד בעולם הדוגמנות, אז אל תבזבזו את הזמן! אם אתם יודעים שיש לכם את זה, כל הסביבה אומרת לכם שכדאי שתלכו לדגמן וזה מה שאתם רוצים לעשות כדאי מאוד שתלכו אל אודישנים לדוגמנות נוער במטרה להתחיל לדגמן.

אודישנים לדוגמנות נוער – כיצד תהפכו להיות דוגמנים?

לפני הכול, מכיוון שאתם עדיין לא בני שמונה עשרה אתם צריכים לבקש את אישור ההורים. לא משנה עד כמה תרצו להיות דוגמנים ועד כמה סוכנות הדוגמנות תרצה שתעבדו אצלה אם ההורים שלכם לא יאשרו זאת לא תוכלו לדגמן (לפחות עד גיל שמונה עשרה..).

אודישנים לדוגמנות נוער

אודישנים לדוגמנות נוער

חפשו קודם כל אודישנים לדוגמנות נוער של סוכנויות הדוגמנות המוכרות, סוכנויות אלו מייצגות דוגמנים מפורסמים ויוכלו בעתיד להביא גם אתכם לאותו מעמד. היזהרו מסוכנויות דוגמנות קטנות ולא מוכרות, לעיתים אלו סוכנויות שעורכות אודישנים לדוגמנות נוער רק בכדי שיוכלו לצלם אתכם לבוק, לדרוש מכם כסף רב ואז להעלם.

קבעו עם סוכנות הדוגמנות אודישנים לדוגמנות נוער, שם הם יחליטו האם הם מעוניינים לעבוד איתכם ואתם תחליטו האם אתם רוצים לעבוד אצלם.

לפני אודישנים לדוגמנות נוער

אודישנים לדוגמנות נוער הם חלק חשוב בדרך שלכם להיות דוגמנים. התלבשו בהתאם, אל תלבשו בגדי אירועים ואל תתלבשו כמו שאתם מתלבשים לבית הספר, לבשו בגדים יפים ומרשימים אך לא יותר מדי. הכי חשוב שתלבשו בגדים בהם אתם מרגישים נוח, לדוגמא אם את בדרך כלל נועלת נעליים שטוחות אל תנעלי נעלי עקב, כך גם לגבי האיפור וסידור השיער. היו אתם, אל תנסו להיות מישהו אחר מכיוון שאז יהיה לכם קשה יותר לעבור את אודישנים לדוגמנות נוער. הגיעו בליווי של אחד ההורים וחבר טוב או חברה טובה שיתמכו בכם במהלך האודישנים.

אודישנים לדוגמנות נוער ישראל

במהלך אודישנים לדוגמנות נוער

ברוב המקרים במהלך אודישנים לדוגמנות נוער צריכים לחכות מעט בסוכנות לפני שקוראים לכם לאודישן. המתינו בסבלנות, אל תנסו להיות בולטים יותר מדי, היו עצמכם. חשוב שתדעו שאתם נראים ונבדקים גם בזמן ההמתנה ולא רק במהלך האודישן.

במהלך האודישן ענו בכנות על השאלות שישאלו אתכם, ושוב אל תנסו להיות מישהו אחר או לחקות את התנהגותם של דוגמנים מוכרים. במהלך אודישנים לדוגמנות נוער מחפשים אתכם, רוצים לבדוק קודם כל האם הנתונים הפיזיים שלכם מתאימים ולאחר מכן לבדוק מי אתם והאם תתאימו לעבודת הדוגמנות.


פעולות

Information

כתיבת תגובה