כל מה שצריך לדעת על שירות מענה טלפוני

5 11 2021

שירות מענה טלפוני ייחודי בכך שהוא מאפשר ללקוחות של בתי עסק ליצור עמם קשר ולשוחח עם צוות אנושי. לשם השוואה, שירות מענה ממוחשב כולל רק מוקד להשארת פניות או למסירת פרטים ואינפורמציה. אז כאשר לקוחות של בתי עסק יוצרים קשר עם הטלפון המפורסם באתר או על המוצר ובצד השני יש רק מענה ממוחשב ומוגבל – הם עלולים להתאכזב ואף לנטוש את החברה.

שירות מענה טלפוני מציע פתרון הרבה יותר מקובל ומומלץ. מחקרים מראים שבעזרת שירות מענה טלפוני ניתן להגביר את הנאמנות של הלקוחות לבתי עסק מסוימים, להגדיל את הסיכוי לשימור לקוחות גם בטווח הקצר והארוך ואף ליצור בידול מול בתי עסק מתחרים. על רקע האמור לעיל, אין בכלל ספק לגבי היתרונות של שירות מענה טלפוני והעובדה ששווה להשקיע בו.

מהו שירות מענה טלפוני במודל של מיקור חוץ?

מודל של מיקור חוץ מאפשר ליהנות מכל היתרונות של שירות מענה טלפוני גם עבור בעלי עסקים קטנים ובינוניים. אם בעבר רק עסקים גדולים היו יכולים להרשות לעצמם להקים מוקד של תמיכה ושירות, לשלם על תשתיות תקשורת ואז גם להסמיך ולהכשיר עובדים – הרי שמודל של מיקור חוץ חוסך את כל זה.

במקום הקמה עצמאית, מודל של מיקור חוץ עבור שירות מענה טלפוני מאפשר לבעלי עסקים להתאים אותו לצרכים האישיים שלהם. בתמורה לתשלום חודשי או שנתי בסכום סמלי, בעלי עסקים יכולים לדאוג שללקוחות שלהם יהיה אל מי לפנות בכל מקרה של דילמה או התלבטות. יתרה על כך, שירות מענה טלפוני במודל של מיקור חוץ מתאים לבעלי עסקים קטנים כי הוא משחרר אותם מהצורך להיות זמינים 24 שעות ביממה.


פעולות

Information

כתיבת תגובה