רפואה משלימה בחיפה

9 03 2016

רפואה משלימה בחיפה היא רפואה שאינה רפואה קונבנציונלית מערבית. היום, כל אזרח במדינת ישראל רשאי לקבל טיפול על ידי רופא דרך קופת החולים אליה הוא שייך. למעשה, כל אחד מבוטח בביטוח של המוסד לביטוח לאומי. אבל, לא תמיד זוהי הדרך הטובה ביותר לפתור בעיות, כאבים ואפילו מחלות. הרפואה המערבית משתמשת כמעט תמיד בתרופות כדי לטפל בבעיה (כמו למשל תרופה להפחתת כאב ראש) וזאת בזמן שהרפואה המשלימה בוחרת לבחון מה המקור שמוביל לבעיה (כמו כאב הראש) ומטפלת בו כך שהיא לא תופיע שוב.

אלו טיפולים מתבצעים במסגרת רפואה משלימה בחיפה

המושג "רפואה משלימה" כולל בתוכו שיטות טיפול שונות כמו למשל טיפול ברפלקסולוגיה, עיסוי, דיקור סיני, נטורופתיה (טיפול דרך שינוי תזונה) ועוד שיטות רבות וטובות. המשותף לכל אותן שיטות הוא התפיסה של המחלה או הקושי. הרפואה המשלימה רואה במחלה ביטוי של בעיה שהמקור שלה הוא חלש. למשל, במקרה של כאב ראש יכול להיות שהסיבה לכך היא קושי בפעילות המעיים והרפואה המשלימה תטפל במעיים כדי להעלים לחלוטין את כאבי הראש (בלי כדורים).

בחירת מרפאת רפואה משלימה בחיפה

בחירת מרפאה המתמחה בתחום רפואה משלימה בחיפה היא בחירה חשובה מאד שיכולה להשפיע על תהליך הריפוי. כדאי מאד לחפש אחר מרפאה עם המלצות, לשוחח עם המטפל בטלפון ולהתרשם מהמקצועיות וגם מהמקום עצמו והניקיון שלו.

כיצד יש לבחור את סוג הטיפול

בחירת סוג הטיפול תתבצע על פי כמה קריטריונים אישיים. קריטריון אחד הוא התחושה האישית, ישנם אנשים אשר מרגישים נוח יותר עם טיפול אחד על פני האחר ובהתאם לכך ילכו לאותו טיפול. קריטריון נוסף יהיה שיח עם המטפל המומחה והערכתו אם אפשר לטפל בבעיה עם הכלים שעומדים לרשותו.

2

 


פעולות

Information

כתיבת תגובה