מכירת תכשיטים ישנים

23 08 2015

לרבים מאתנו ודאי יש באחת המגירות בבית או בקופסת התכשיטים האישית תכשיטים ישנים. אלה תכשיטים בהם אנחנו לא משתמשים יותר, ממגוון סיבות. לדוגמא, חוסר אופנתיות של התכשיט. כדי שהתכשיטים הללו לא ימשיכו להתיישן אצלנו במגירה, ניתן לפנות לשיטה של מכירת תכשיטים ישנים. יש הרבה אנשים שמאוד ישמחו לקנות מאתנו את התכשיטים הלא אופנתיים שלנו. בשבילם הם מאוד נחוצים. פעם, היו מי שנמנעו משימוש באותם תכשיטים (מאותן הסיבות של היום) ובכל זאת לא מכרו אותם. אלה תכשיטים שבדרך כלל עברו אליהם בירושה, והיה אז טאבו רציני בעניין מכירת חפצים שעברו בירושה. כיום, טאבו זה לא קיים, אלא מכירת תכשיטים ישנים תופסת תאוצה.

היתרונות של מכירת תכשיטים ישנים

אם אתם מתלבטים אם למכור תכשיטים שאינם בשימוש, אולי יעזור לכם לדעת על היתרונות שבמכירה. לדוגמא, הערך הכספי הרב של התכשיטים. לנו אותם תכשיטים נראים בלויים, ישנים, לא אסטטיים… אנחנו חושבים שאף אחד לא היה משתוקק לעשות בהם שימוש, ובטח שלא לשלם לנו בשביל זה. אלא, שיש הרבה אנשים שישמחו לקנות את התכשיטים מכם. מכירת תכשיטים ישנים היא בדרך כלל לגורמים שיעבדו את הזהב והמתכות בהם, לכן איכות התכשיט לא חשובה במיוחד. בנוסף, כשאנחנו שומרים את התכשיטים בבית אנחנו מסתכנים בכך שהם ייגנבו. רצוי למכור אותם, וכך להשיג את הכסף שהם שווים במזומן ולהפקיד בבנק, כך שלא תהיה גניבת רכוש.

מה ניתן לקבל בתמורה לתכשיטים?

כאמור, התכשיטים הישנים שלנו שווים כסף, והרבה. תכשיט ממוצע שווה מאות שקלים. כשנפנה לחנות המאפשרת מכירת תכשיטים ישנים נוכל לקבל בתמורה את שווי התכשיט בשתי צורות:

  • כתכשיט חדש
  • ככסף מזומן(כמות הכסף תהיה נמוכה מערך התכשיט החלופי)

פעולות

Information

כתיבת תגובה