מזג אויר שבועי

8 02 2010

מזג אויר שבועי לא יהיה לנו עוד הרבה זמן. אולי אני כמו הזקנים, אבל מזג האוויר משפיעי עליי הרבה. הוא משפיע כמובן על מצב הרוח אבל גם על דברים לא פחות משמעותיים כמו מה ללבוש ועל צורת התחבורה לעבודה. אין דבר למשל שאני יותר אוהב מאשר לנסוע לעבודה באופניים, במזג אוויר כל כך קר זה פשוט לא נעים, בטח לא אם יורד גשם.

בסוף השבוע עוד ירד שלג בחרמון והטמפרטורות הכלליות בארץ היו נמוכות מאד גם ביום ראשון היה קר מאד, בלילה ממש היה קר – אפילו במישור החוף. אבל זה כלום לעומת מה שמחכה לנו בהמשך השבוע, על מזג אוויר שבועי כזה לא חלמתם בחלומות שלכם, דני רופ אתמול פשוט הפיל אותי מהכסא, או יותר נכון מהספה המפנקת שלי.

מה הייתם אומרים אם הייתי מספר לכם שהטמפרטורה הצפויה בבאר שבע עוד 3 ימים היא 28 מעלות?! האם זה נראה לכם שפוי ונורמאלי? מאפס מעלות ל28  מעלות תוך 5 ימים! לפי דני רופ הטמפרטורות בכל הארץ צפויות פשוט לזנק ב10-15 מעלות, תלוי באזור המדויק.

עבור מי שמנסה לשבור שיאים של כמויות גשמים שנתיות מדובר בחדשות שליליות. עבורי מדובר בחדשות פשוט נפלאות. בתור מזל אריה, השמש היא מקור האנרגיה העיקרי ממנו אני ניזון. אין יותר כיף מאשר ימים שטופי שמש חורפית, שמש שלא שורפת ולא מסנוורת אלא רק מחממת את הלב והנשמה – שמש שבא לך לשבת מולה כל היום.

אם התחזית מדויקת – מזג אויר שבועי חלומי מחכה לנו, בדגש על הסופ"ש, שזה גם מושלם. מבחינתי הבילוי המושלם ליום ששי בצהריים הוא לקפוץ לים עם האופניים, לפרוס מגבת ולתפוס קצת שמש. אפילו לא חייבים להוריד חולצה, פשוט להרפות מהשבוע המעייף ולהתמסר לאבא שמש (עם האדמה היא אמא השמש היא אבא – לא?).

אומרים שהשמש יכולה להטעין אותנו באנרגיה שמהווה תחליף למזון. אני לא מדבר על הנשמה אלא על הגוף הפיסי ממש. בזמנו שמעתי על ניסוי שנאסא עשו בארה"ב עם בחור הודי יוצא דופן. הוא הסכים שיסגרו אותו במשך 30 יום בלי אוכל ועם קצת מים ועם חלון גדול לשמש. במשך שעות ארוכות הוא עשה מדיטציה מדי יום מול השמש. לטענתו הוא פשוט ניזון מקרני השמש. נאסא חשבו ליישם את הפלא הזה עבור אסטרונאוטים, הבעיה היא שהם לא נראים לי מספיק שנטי…

גם עבורי השמש היא כמו מזון – גם לגוף וגם לנפש. תחשבו איזה מדהים זה היה, אם לאורך החורף היו כל שבוע 4 ימי גשם ו3 ימי שמש…

פעולות

Information

כתיבת תגובה

הרשמה

קבל כל פוסט חדש ישירות לתיבת הדואר הנכנס.

